Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Sept 30, 2007 12:16:42 GMT 1
Heren Ender & Muralax,
Even laat in de discussie (zat in een sector zonder comm), maar wat de statistieken laten zien klopt volledig. Darth zuigt inderdaad als een Nilfisk in ieder voertuig met een warp motor erop. De enige reden dat zij de simulatie kon winnen is overduidelijk dat de rest nog harder zoog.
-- Ik ga nu even checken of ik zelf niet in dat spel zat.
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Sept 30, 2007 17:57:34 GMT 1
Heren Ender & Muralax, Even laat in de discussie (zat in een sector zonder comm), maar wat de statistieken laten zien klopt volledig. Darth zuigt inderdaad als een Nilfisk in ieder voertuig met een warp motor erop. De enige reden dat zij de simulatie kon winnen is overduidelijk dat de rest nog harder zoog. -- Ik ga nu even checken of ik zelf niet in dat spel zat. Euh, het is niet Muralax, maar Malurax beste Eddy the Eagle...
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
|
Post by Eddie Butcher on Sept 30, 2007 18:43:33 GMT 1
Whatever, gewaardeerd laxatiekanon. Edd ie Butcher/edit: ik kan Yorimoto ook nooit onthouden, die heet Yoritomo.
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Sept 30, 2007 19:06:03 GMT 1
Wat jij wil, Eddy the Eagle. Waarschijnlijk dislectisch?
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
|
Post by Eddie Butcher on Sept 30, 2007 20:32:54 GMT 1
Wat jij wil, Eddy the Eagle. Waarschijnlijk dislectisch? Daarvoor ga ik altijd naar www.dyzlekiez.nlHelpt mij prima.
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Oct 1, 2007 10:43:38 GMT 1
[glow=red,2,600]Vergeet vriend V. Vodkasov niet die we en passant ook even de oren gewassen hebben.[/glow] Erm, beste Darth......ik was ziek, weet je nog?Hmm, dan was je in 127 zeker ook ziek?
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Oct 1, 2007 11:19:06 GMT 1
[glow=red,2,600]Vergeet vriend V. Vodkasov niet die we en passant ook even de oren gewassen hebben.[/glow] Erm, beste Darth......ik was ziek, weet je nog? Anyway, mijn revanche daarvoor heb ik al gehad [glow=red,2,600]Waarde Vodkasov, voor de status "ziek" haastte je je met te weinig regelmaat naar de sanitaire voorzieningen in Best en verder hebben we je ook niet voldoende in horizontale toestand gezien. Ook tijdens de strijd in sector 126 heb je een ziekte gebruikt als vertragingstactiek. Of was dat de reactie op het verliezen (gniffel) van je commandoschip?[/glow]
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Oct 1, 2007 16:00:35 GMT 1
Heren Ender & Muralax, Even laat in de discussie (zat in een sector zonder comm), maar wat de statistieken laten zien klopt volledig. Darth zuigt inderdaad als een Nilfisk in ieder voertuig met een warp motor erop. De enige reden dat zij de simulatie kon winnen is overduidelijk dat de rest nog harder zoog. -- Ik ga nu even checken of ik zelf niet in dat spel zat. Laten we het deelnemersveld nog even de revue passeren: -voormalig commander Hrun en voormalig galactisch admiraal Toetanchamon vormden een team -voormalig galactisch admiraal Vodkasov nam een heel team voor zijn rekening -voormalig admiraal Wil Bill Kelso en voormalig groot admiraal Skyrider hadden een team Darth en ik hadden vroeger de rangen van respectievelijk admiraal en commander. Onze tegenstand was bepaald niet minnetjes. P.S.: ik heb tot nog toe al mijn conventiespellen gewonnen... De last om de volgende te winnen wordt natuurlijk wel steeds zwaarder. Groeten, Cleaver
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
|
Post by Eddie Butcher on Oct 1, 2007 20:42:16 GMT 1
Heren Ender & Muralax, Even laat in de discussie (zat in een sector zonder comm), maar wat de statistieken laten zien klopt volledig. Darth zuigt inderdaad als een Nilfisk in ieder voertuig met een warp motor erop. De enige reden dat zij de simulatie kon winnen is overduidelijk dat de rest nog harder zoog. -- Ik ga nu even checken of ik zelf niet in dat spel zat. Laten we het deelnemersveld nog even de revue passeren: -voormalig commander Hrun en voormalig galactisch admiraal Toetanchamon vormden een team -voormalig galactisch admiraal Vodkasov nam een heel team voor zijn rekening -voormalig admiraal Wil Bill Kelso en voormalig groot admiraal Skyrider hadden een team Q.E.D.
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Oct 1, 2007 20:57:11 GMT 1
Ja Eddie, rust jij je zaak maar...al had ik eigenlijk gedacht dat je in 124 wel genoeg rust had gekregen! Maarre jij vindt dus dat twee galactisch admiraals, een groot admiraal en een admiraal geen tegenstand kunnen bieden? Groeten, Cleaver
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
|
Post by Eddie Butcher on Oct 1, 2007 21:42:37 GMT 1
Maarre jij vindt dus dat twee galactisch admiraals, een groot admiraal en een admiraal geen tegenstand kunnen bieden? Klinkt goed, maar je had het over Hrun, Toetanchamon, Vodkasov, Kelso en Skyrider. En die verloren van jou dus zogen ze harder. Sja en 124... Remember 121 buddy. Zonder Rommies.
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Oct 2, 2007 9:40:05 GMT 1
Ja Eddie, rust jij je zaak maar...al had ik eigenlijk gedacht dat je in 124 wel genoeg rust had gekregen! Maarre jij vindt dus dat twee galactisch admiraals, een groot admiraal en een admiraal geen tegenstand kunnen bieden? Groeten, Cleaver Geachte Cleaver, De rang die men vroeger had is tegenwoordig niet meer een garantie dat zij ook nu (nog) zo goed zijn of dit zelfs nu zouden kunnen worden...
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Oct 2, 2007 11:39:43 GMT 1
De rang die men vroeger had is tegenwoordig niet meer een garantie dat zij ook nu (nog) zo goed zijn of dit zelfs nu zouden kunnen worden... [glow=red,2,600]Zelfs de rang die men tegenwoordig heeft is geen garantie voor de kwaliteit van de speler. De duur en het aantal spellen dat een speler achter de rug heeft is sterk bepalend voor de hoogte van de rang,... Galaktisch Admiraal in hoeveel spelen....[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Oct 2, 2007 11:43:34 GMT 1
Laten we het deelnemersveld nog even de revue passeren: -voormalig commander Hrun en voormalig galactisch admiraal Toetanchamon vormden een team -voormalig galactisch admiraal Vodkasov nam een heel team voor zijn rekening -voormalig admiraal Wild Bill Kelso en voormalig groot admiraal Skyrider hadden een team Darth en ik hadden vroeger de rangen van respectievelijk admiraal en commander. Onze tegenstand was bepaald niet minnetjes. [glow=red,2,600]Waarde Cleaver,... ik ga mij hier toch even van je uitspraken distantiƫren. Rang is maar tot op bepaalde hoogte een afspiegeling van het kunnen van een speler. Was ik in de oude arena niet gestopt, had ik dan in hetzelfde rijtje gestaan? En jij?[/glow]
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Cleaver on Oct 2, 2007 21:15:37 GMT 1
Geachte Megabyte, Dat ben ik met je eens hoor, maar het is wel een indicatie natuurlijk. Vergeet niet dat ervaring veel verschil maakt en diegenen die vroeger hoge rangen droegen, dientengevolge ook veel spellen afgerond en zelfs gewonnen hebben en dus over veel ervaring beschikken. Die eerste stelling klopt gedeeltelijk: een speler die consistent resultaten behaalt, weet over het algemeen echt wel wat hij doet. Een incidenteel succes kan iedereen overkomen, maar aanhoudend succes over meerdere spellen is echt een teken van kwaliteit. Je vergeet dat Megabyte van zijn 11 spellen er ook 8 gewonnen heeft he! Als jij en ik toen niet gestopt waren, hadden we nu net zo goed als eerste officieren opnieuw moeten beginnen! Er is namelijk enkele jaren lang geen SO geweest. Zoals zojuist gezegd kunnen successen iemand incidenteel aanwaaien. Wanneer enkele spelers consistent promoties binnenhalen kunnen we toch niet meer van incidenteel succes spreken - admiraals en daarboven bijvoorbeeld. Natuurlijk is rang niet allesbepalend, dat heb ik ook nooit gezegd. Het blijft wel een indicatie van in ieder geval ervaring en waarschijnlijk ook potentie. Waarom denk je anders dat er bij een nieuw op te starten spel geen admiraal tussen drie eerste officieren wordt gezet? Groeten, Cleaver
|
|