Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 11, 2009 11:12:49 GMT 1
Inderdaad heel mooi, alleen de pagina 'High Scores' is volgens mij niet bijgewerkt, want mijn high en persoonlijke record-scores zijn niet terug te vinden ondanks herhaaldelijk drukken van F5. Mijn credo is in ieder geval nu achterhaald en moet maar aangepast worden....zal er maar alvast over mijmeren... Still want to be Cleavered.... I want to be Cleavered at least more than 10 times Being Cleavered, but still need it Cleavered! More more more Gelukkig is het jaar nog 'jong' , zeker volgens Cleaveraanse begrippen. Lord [glow=red,2,600]Had eigenlijk verwacht dat je diep terleurgesteld was Lord "I'm Cleavered 10 times!" of Elvesham,... zelfs Vodkasov die niet eens meer meespeelt haalde 11 vermeldingen. Je moet dit jaar toch beter je best gaan doen om je imago op te poetsen. Een rechtstreeks duel met Ender is goed voor zo'n acht vermeldingen, ik kan het je aanbevelen....[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Sept 11, 2009 11:57:08 GMT 1
[glow=red,2,600]Had eigenlijk verwacht dat je diep terleurgesteld was Lord "I'm Cleavered 10 times!" of Elvesham,... zelfs Vodkasov die niet eens meer meespeelt haalde 11 vermeldingen. Je moet dit jaar toch beter je best gaan doen om je imago op te poetsen. Een rechtstreeks duel met Ender is goed voor zo'n acht vermeldingen, ik kan het je aanbevelen....[/glow] Ik teleurgesteld, helemaal niet....mijn beste blikken man! Ik heb mijn doel behaald, namelijk being Cleavered! Ik heb nooit een aantal genoemd! Beter nog: volgens mij wordt dit aantal voor het jaarverslag 2009 ruimschoots overschreden! Ik ga voor de 50% overschrijding! Overigens: Als ik dat 'lap tekst' nog eens goed lees, ben ik eigenlijk 11 keer genoemd, 1x als Lord 11, die moet ik eigenlijk ook meenemen! Dus sta ik zelfs náást de roemruchte Vodkasov, een hele eer toch!!!! Overigens had ik ook nog een roepnaam: LoE, maar of die in 2008 mij werd toebedeeld of pas in 2009, weet ik nu niet, dat laat ik aan feitjesjager Cleaver over! Ik zal dat lap tekst overigens doornemen op aantal vernoemingen per speler! <wordt vervolgd>
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 11, 2009 12:10:46 GMT 1
[glow=red,2,600]Dat had ik al gedaan, apart dat ik je 11e vermelding gemist had (Lord 11 had ik wel meegeteld).[/glow] Ik zal dat lap tekst overigens doornemen op aantal vernoemingen per speler! <wordt vervolgd> [glow=red,2,600]De nummer één is in ieder geval elk jaar hetzelfde....[/glow]
|
|
donald23
Member
Kapitein
Never try to outstubborn a cat.
|
Post by donald23 on Sept 11, 2009 14:33:12 GMT 1
Woei! Zelfs ik, die toch laat in 2008 ben in gestapt heb al 5 vermeldingen. Dat moet natuurlijk met minimaal 100% stijgen voor dit jaar
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Sept 11, 2009 20:22:56 GMT 1
We mogen wel oppassen met het hardop noemen van aantal vernoemingen, straks gaat Cleaver gebruik maken van constructies als 'degene die niet genoemd mag worden', 'Men weet wel over wie we het hebben'.... . Ik mis eigenlijk nog een categorie - Wie de meeste bijnamen bij elkaar heeft gesprokkeld.
|
|
donald23
Member
Kapitein
Never try to outstubborn a cat.
|
Post by donald23 on Sept 12, 2009 23:17:22 GMT 1
Even over dat spelverslag van spel 157... dat krijg ik dus niet geopend... spel157.html bestaat niet. En ik kan (kijkend naar de andere links) niet vinden wat de URL wel moet zijn.
Wie helpt me?
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Sept 13, 2009 9:55:19 GMT 1
Even over dat spelverslag van spel 157... dat krijg ik dus niet geopend... spel157.html bestaat niet. En ik kan (kijkend naar de andere links) niet vinden wat de URL wel moet zijn. Wie helpt me? Hmmm, vorige week kon ik het verslag nog wel openen, maar nu niet meer. Jammer, want toen had ik geen tijd om het te lezen! Ik heb de indruk dat die html-verslagen wat vaker falen...is een Word-bestand niet een betrouwbaarder alternatief? Groeten, Cleaver
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Sept 13, 2009 19:06:36 GMT 1
Ik heb de indruk dat die html-verslagen wat vaker falen...is een Word-bestand niet een betrouwbaarder alternatief? Groeten, Cleaver In dit geval ligt het aan onze gemotiveerde webmaster. Een link naar een anders genoemd word bestand werkt ook niet. Bovendien heb ik sch**t aan word. Slecht alternatief voor bijna alles.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Sept 13, 2009 19:42:17 GMT 1
Ik heb het verslag moeiteloos kunnen openen via 'The Bridge'! (in plaats van de gebruikelijke spel157.html heeft de webmaster verslag157.html gebruikt.)
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Sept 13, 2009 19:56:05 GMT 1
Ik heb het verslag moeiteloos kunnen openen via 'The Bridge'! (in plaats van de gebruikelijke spel157.html heeft de webmaster verslag157.html gebruikt.) Klopt, ik heb hetzelfde geprobeerd en ondertussen heb ik het helemaal gelezen. Prima verslag en hopelijk schrijf je ze voortaan ook van de sectoren die je niet winnend hebt verlaten! Groeten, Cleaver
|
|
Ender
Member
Commander
Commander 1 BS + 2 ZM + 3 SN + 1 IN
|
Post by Ender on Sept 13, 2009 21:03:23 GMT 1
Klopt, ik heb hetzelfde geprobeerd en ondertussen heb ik het helemaal gelezen. Prima verslag en hopelijk schrijf je ze voortaan ook van de sectoren die je niet winnend hebt verlaten! Groeten, Cleaver In dat geval ben ik benieuwd of we van jouw en Darth nog een verslag van spel 162 kunnen verwachten. Lang hoeft het in ieder geval niet te zijn.
Commander Ender
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Cleaver on Sept 13, 2009 21:05:59 GMT 1
Klopt, ik heb hetzelfde geprobeerd en ondertussen heb ik het helemaal gelezen. Prima verslag en hopelijk schrijf je ze voortaan ook van de sectoren die je niet winnend hebt verlaten! Groeten, Cleaver In dat geval ben ik benieuwd of we van jouw en Darth nog een verslag van spel 162 kunnen verwachten. Lang hoeft het in ieder geval niet te zijn.
Commander EnderIk loop heel ver achter, maar ik schrijf uiteindelijk van elk spel een verslag, dus ooit komt het...over verslagen gesproken, ga jij nog een verslag schrijven van jouw zege dan? En je Bronzen Ster? Groeten, Cleaver
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Sept 14, 2009 7:42:14 GMT 1
hopelijk schrijf je ze voortaan ook van de sectoren die je niet winnend hebt verlaten! Groeten, Cleaver Ik ben al vrij ver gevorderd, maar je kent het wel: de laatste (loden) loodjes Lord
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Sept 14, 2009 7:56:52 GMT 1
Ik heb het verslag moeiteloos kunnen openen via 'The Bridge'! (in plaats van de gebruikelijke spel157.html heeft de webmaster verslag157.html gebruikt.) Ja sorry dat ik er zo'n zootje van heb gemaakt. Het is nu allemaal goed. Met de link op Bridge kom je er, maar ook via Captain's Log -> Spelverslagen -> Spel 157. Groet, Mega
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Cleaver on Sept 14, 2009 22:21:20 GMT 1
Commander EnderNou, dan ken je mijn schrijfstijl nog niet! Groeten, Cleaver
|
|