Vodkasov
Member
Risen from Darkness...Nocturnal Creatures alive...Dreams being shattered
|
Post by Vodkasov on Sept 1, 2007 9:31:57 GMT 1
Je kunt het ook anders stellen: de ENIGE die jou verslagen heeft ben ik Helaas wel beide keren dat ik in Romulan zat, maar daar gaan we binnenkort eens wat aan doen Je kan het zelfs nog anders stellen, jij bent door meerdere personen verslagen.....ik niet
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 1, 2007 10:07:05 GMT 1
Je kunt het ook anders stellen: de ENIGE die jou verslagen heeft ben ik Helaas wel beide keren dat ik in Romulan zat, maar daar gaan we binnenkort eens wat aan doen Je kan het zelfs nog anders stellen, jij bent door meerdere personen verslagen.....ik niet [glow=red,2,600]Mmmm,... als alleen Megabyte jou kan verslaan, waarom ben je dan pas Admiraal? Of komt dat doordat oudgediende Eerste Officieren met heel veel mazzel je promoties weten tegen te houden? Tja, als ik me in het spel voorlopig toch een low profile moet aanmeten, dan kan ik hier natuurlijk wel een beetje lopen opscheppen....[/glow]
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Sept 1, 2007 12:23:51 GMT 1
Ik weet nog wel een onderduikadresje in het Sol systeem...en mijn tarieven zijn tegenwoordig best schappelijk hoor! En nee, je hoeft dan niet in een achterkamertje van het Roze Hondje te verblijven. Dat je Vodkasovs promotie tot Groot Admiraal hebt verhinderd is voorlopig wel je bekendste wapenfeit. Persoonlijk vind ik het wel prettig dat de Iridium Nebula nu voorhanden is om onfortuinlijken zoals Vodkasov toch nog een hart onder de riem te steken. Groeten, Cleaver
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Sept 1, 2007 12:30:29 GMT 1
Je kunt het ook anders stellen: de ENIGE die jou verslagen heeft ben ik Helaas wel beide keren dat ik in Romulan zat, maar daar gaan we binnenkort eens wat aan doen Je kan het zelfs nog anders stellen, jij bent door meerdere personen verslagen.....ik niet Precies, ik ben blijkbaar de enige die jou aankan Maar okee als we zo gaan beginnen, dan kan ik het nog beter zeggen: De keren DAT ik jou heb verslagen is door totale vernietiging Jij hebt echter 1x van mij gewonnen omdat je eerder bij de doelscore was. Idem voor Commander Warlord. Baas boven baas...
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Sept 1, 2007 12:37:42 GMT 1
Heeft iemand anders nu ook een deja vu naar de jaren negentig? Groeten, Cleaver
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Sept 1, 2007 12:53:19 GMT 1
Ik vind Megabyte en Vodkasov allebei erg slecht.
|
|
Vodkasov
Member
|
Post by Vodkasov on Sept 1, 2007 18:01:03 GMT 1
[glow=red,2,600]Mmmm,... als alleen Megabyte jou kan verslaan, waarom ben je dan pas Admiraal? [/glow] Heel simpel, heb je gezien hoeveel spellen hij gespeeld heeft? De keren DAT ik jou heb verslagen is door totale vernietiging Aahh ja, dat was ook zo moeilijk in Romulanen.....het makkelijkste ras van Sterrenoorlog. Ik heb er nog nooit mee verloren...
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Sept 2, 2007 11:53:10 GMT 1
[glow=red,2,600]Mmmm,... als alleen Megabyte jou kan verslaan, waarom ben je dan pas Admiraal? [/glow] Heel simpel, heb je gezien hoeveel spellen hij gespeeld heeft? De keren DAT ik jou heb verslagen is door totale vernietiging Aahh ja, dat was ook zo moeilijk in Romulanen.....het makkelijkste ras van Sterrenoorlog. Ik heb er nog nooit mee verloren... Als het het makkelijkste ras was, waarom winnen de Rommies dan niet altijd? Beetje bullshit opmerking -> de man maakt het schip. Mega P.S. we zien elkaar spoedig en ik kan niet wachten je weer te slachten P.P.S. ik ben benieuwd wat je rating wordt nadat spel 127 is afgelopen
|
|
Vodkasov
Member
|
Post by Vodkasov on Sept 2, 2007 13:31:03 GMT 1
Als het het makkelijkste ras was, waarom winnen de Rommies dan niet altijd? Beetje bullshit opmerking -> de man maakt het schip. Hmm, niet geheel onwaar, je vergeet echter het element; de tegenstander
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 2, 2007 20:32:48 GMT 1
Heeft iemand anders nu ook een deja vu naar de jaren negentig? [glow=red,2,600]Waarde Cleaver,... historicus,... déja vu werkt echt de andere kant op. Een vooruitblik naar het verleden dat heet geschiedenis....[/glow]
|
|
Vodkasov
Member
|
Post by Vodkasov on Sept 2, 2007 22:23:01 GMT 1
Heeft iemand anders nu ook een deja vu naar de jaren negentig? [glow=red,2,600]Waarde Cleaver,... historicus,... déja vu werkt echt de andere kant op. Een vooruitblik naar het verleden dat heet geschiedenis....[/glow] *proest*
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 3, 2007 12:45:33 GMT 1
[glow=red,2,600]Waarde Cleaver,... historicus,... déja vu werkt echt de andere kant op. Een vooruitblik naar het verleden dat heet geschiedenis....[/glow] *proest* [glow=red,2,600]Fijn te zien dat ik je ook nog steeds aan het lachen kan maken....[/glow]
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Sept 3, 2007 14:13:50 GMT 1
Als het het makkelijkste ras was, waarom winnen de Rommies dan niet altijd? Beetje bullshit opmerking -> de man maakt het schip. Hmm, niet geheel onwaar, je vergeet echter het element; de tegenstanderWel waarde Vodkasov, dan zullen we het wel zien bij onze volgend confrontatie. Groet, Megabyte P.S. nog even over dat "verloren van meerdere personen": ik vind het geen schande om te hebben "verloren" van Commander (de eerste) Warlord. Zelden ben ik zo'n sympathieke speler tegengekomen.
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Cleaver on Sept 3, 2007 18:16:54 GMT 1
Heeft iemand anders nu ook een deja vu naar de jaren negentig? [glow=red,2,600]Waarde Cleaver,... historicus,... déja vu werkt echt de andere kant op. Een vooruitblik naar het verleden dat heet geschiedenis....[/glow] Fijn dat jullie erom konden lachen! Maar goed, voortaan zal ik het gewoon "terugblik" of "flashback" noemen. Groeten, Cleaver
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Cleaver on Sept 3, 2007 19:06:30 GMT 1
Ik weet waar je naartoe wil, maar je inleiding is gebaseerd op een verkeerde aanname. Door het zo te formuleren, zeg je namelijk dat het makkelijkste ras automatisch altijd moet winnen om het makkelijkste ras te zijn. Dat is natuurlijk niet waar - ze hoeven "slechts" onevenredig vaak te winnen vergeleken met de andere drie. Op dit moment hebben de Romulanen 10 zeges, Klingons en Federatie staan gelijk en de Kzinti sluiten de rij met helaas pas drie zeges. Vroeger wonnen de Romulanen ook al meer dan evenredig en ik denk dat daarmee bewezen is dat Romulanen inderdaad het makkelijkste ras van SO zijn. Echter, daarmee bedoel ik pertinent niet dat andere rassen kansloos zouden zijn. Zeer zeker niet. Ik ben van mening dat er best veel balans in het spel zit. Wel vrees ik dat met name Kzinti veel moeilijker naar een zege te leiden zijn dan Romulanen. Dat de Romulanen niet elk spel winnen heeft met stapels factoren te maken, zoals de eigen kunde, ervaring, de tegenstander, geluk etc., maar nogmaals: een ras hoeft niet alles te winnen om aan te tonen dat het makkelijker is. Dat de man het schip maakt is tot op zekere hoogte waar - er zijn echter ook mannen die door hun schip worden gemaakt! Vroeger waren er echt wel spelers die bijna alleen met Romulanen konden promoveren. De beste man wint niet altijd, het beste schip ook niet. Het enige wat beiden kunnen doen, is de kansen vergroten. De beste man in het beste schip zou bijna alles moeten winnen, maar ook deze combinatie zal af en toe verslagen worden - soms zelfs door beduidend mindere goden. Groeten, Cleaver
|
|