Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Sept 19, 2007 16:43:18 GMT 1
Eddie, als je vanaf Dordt naar Best kunt komen, is Zwolle echt goed te doen hoor. Delft om precies te zijn... Nee ik heb slechte herinneringen aan Zwolle. Ik heb er ooit een bord boerenkool opgedeeld in vijf kleine porties. Die porties ieder door een glas bier gemixed. De vijf glazen één voor één weggeklapt in zeg 1 minuut 30. En tijdens de staande ovatie mijn herinnering aan de avond verloren.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 19, 2007 19:11:20 GMT 1
Eddie, als je vanaf Dordt naar Best kunt komen, is Zwolle echt goed te doen hoor. Delft om precies te zijn... Nee ik heb slechte herinneringen aan Zwolle. Ik heb er ooit een bord boerenkool opgedeeld in vijf kleine porties. Die porties ieder door een glas bier gemixed. De vijf glazen één voor één weggeklapt in zeg 1 minuut 30. En tijdens de staande ovatie mijn herinnering aan de avond verloren. [glow=red,2,600]Dat was dan ook maar een korte staande ovatie die je voor jezelf gehouden hebt....[/glow]
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Sept 19, 2007 19:55:19 GMT 1
Eddie, als je vanaf Dordt naar Best kunt komen, is Zwolle echt goed te doen hoor. Delft om precies te zijn... Nee ik heb slechte herinneringen aan Zwolle. Ik heb er ooit een bord boerenkool opgedeeld in vijf kleine porties. Die porties ieder door een glas bier gemixed. De vijf glazen één voor één weggeklapt in zeg 1 minuut 30. En tijdens de staande ovatie mijn herinnering aan de avond verloren. AHA! Ik heb altijd al gedacht dat boerenkool slecht voor je was! Misschien was het wel langer, maar kan hij zich dat niet meer herinneren. Op dezelfde fiets: voormalig speler Psycho is tijdens een stapavondje met andere Green Teamleden Astrom en Abaddon nog eens bewusteloos gegaan op de plee. Hij dacht de volgende ochtend dat hij best goed de drank van de avond ervoor verwerkt had...tot Astrom & Abaddon (hmm, zo klinkt het bijna als een komisch duo) hem vertelden dat hij had zitten kotsen en de rest van de nacht in een andere dimensie had doorgebracht. Groeten, Cleaver
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 19, 2007 20:51:22 GMT 1
[glow=red,2,600]Ik ga zodadelijk waarschijnlijk weer op de vingers getikt worden door de almachtige websupervisor,... maar ik kan me ook nog vaag een cursus herinneren met een voorvalletje waarbij met name de combinatie van twee glazen rode wijn, één glas cognac, een triootje B52-Uzo-Tequilla, nog zo'n triootje waartbij het zout reeds uit de nek van de aanwezige vrouwelijke cursisten gelikt werd, nog zo'n triootje maar behalve zout ging ook de citroen richting hals van de dames, één B52 om af te sluiten,... resultaat was de volgende middag nog steeds een tijdvertraging van 5 seconden tussen het draaien van mijn hoofd en het meekomen van het beeld dat daarmee correspondeerde.
Over de tussenliggende periode wil ik echter helemaal niets kwijt... Destijds twee maanden later heeft de cursusleiding van Stork ons een rekening van een slordige duizend euro voor het betreffende avondje gepresenteerd. Alleen na heel veel gepraat over hoe deze avond aan onze cursus had bijgedragen werd de rekening uiteindelijk verscheurd....[/glow]
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
|
Post by Eddie Butcher on Sept 19, 2007 22:11:43 GMT 1
Alleen na heel veel gepraat over hoe deze avond aan onze cursus had bijgedragen werd de rekening uiteindelijk verscheurd....[/glow] Respect voor jou. Maar niet voor Stork: zo word je nooit succesvol.
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Sept 20, 2007 7:49:56 GMT 1
[glow=red,2,600]Ik ga zodadelijk waarschijnlijk weer op de vingers getikt worden door de almachtige websupervisor,... maar ik kan me ook nog vaag een cursus herinneren met een voorvalletje waarbij met name de combinatie van twee glazen rode wijn, één glas cognac, een triootje B52-Uzo-Tequilla, nog zo'n triootje waartbij het zout reeds uit de nek van de aanwezige vrouwelijke cursisten gelikt werd, nog zo'n triootje maar behalve zout ging ook de citroen richting hals van de dames, één B52 om af te sluiten,... resultaat was de volgende middag nog steeds een tijdvertraging van 5 seconden tussen het draaien van mijn hoofd en het meekomen van het beeld dat daarmee correspondeerde. Over de tussenliggende periode wil ik echter helemaal niets kwijt... Destijds twee maanden later heeft de cursusleiding van Stork ons een rekening van een slordige duizend euro voor het betreffende avondje gepresenteerd. Alleen na heel veel gepraat over hoe deze avond aan onze cursus had bijgedragen werd de rekening uiteindelijk verscheurd....[/glow]
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
|
Post by Eddie Butcher on Sept 20, 2007 9:04:30 GMT 1
Stel je niet aan. /edit: denk er een smiley bij... /edit2: en nog maar een zodat het niet zo bot klinkt.
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 20, 2007 11:01:33 GMT 1
Respect voor jou. Maar niet voor Stork: zo word je nooit succesvol. [glow=red,2,600]Het contact met die ooievaar is al bijna een decennium geleden verbroken. Het beste wat ze gedaan hebben is die rekening verscheuren....[/glow]
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 20, 2007 11:03:49 GMT 1
[glow=red,2,600]Voorspelbaar! [/glow]
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Sept 21, 2007 8:07:53 GMT 1
[glow=red,2,600]Voorspelbaar! [/glow] Nee hoor, ik geef je wat je wilde, een reprimande!
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Sept 21, 2007 9:18:35 GMT 1
[glow=red,2,600]Voorspelbaar! [/glow] Nee hoor, ik geef je wat je wilde, een reprimande! [glow=red,2,600]O,... was dát een reprimande,... WOW! Heftig! Ik sta te trillen op mijn benen,... o nee, de dekplaten trillen, de sublight drives lopen 100% efficiënt,... er gaat weer een onderofficier vacuüm happen....[/glow]
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Sept 22, 2007 14:52:29 GMT 1
Nee hoor, ik geef je wat je wilde, een reprimande! [glow=red,2,600]O,... was dát een reprimande,... WOW! Heftig! Ik sta te trillen op mijn benen,... o nee, de dekplaten trillen, de sublight drives lopen 100% efficiënt,... er gaat weer een onderofficier vacuüm happen....[/glow] En terecht!
|
|