Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Sept 9, 2008 22:09:35 GMT 1
Eens kijken of ik dit jaar ook weer de grens overraak. Vorig jaar was het op het nippertje toen de Nederlandse Marine me nog net wou onderscheppen met dat fregat... De Nederlandse marine is anders al een jaar lang een fregat "kwijt" - heb je verder nog bekentenissen die je van het hart moeten? Leuk als jij er weer bij zou zijn! Een SO-bijeenkomst zonder de Kontse roerganger kan natuurlijk niet! Of schrijf je dat "Kontichse"? Groeten, Cleaver
|
|
Hasenfratz
Member
Admiraal
5. Flotte für immer
|
Post by Hasenfratz on Sept 9, 2008 22:32:05 GMT 1
Eens kijken of ik dit jaar ook weer de grens overraak. Vorig jaar was het op het nippertje toen de Nederlandse Marine me nog net wou onderscheppen met dat fregat... De Nederlandse marine is anders al een jaar lang een fregat "kwijt" - heb je verder nog bekentenissen die je van het hart moeten? Leuk als jij er weer bij zou zijn! Een SO-bijeenkomst zonder de Kontse roerganger kan natuurlijk niet! Of schrijf je dat "Kontichse"? Groeten, Cleaver Aarselaarse of Reetse
|
|
The Hitman
Member
Groot Admiraal
...huilen is voor jou te laat...
|
Post by The Hitman on Sept 10, 2008 0:40:24 GMT 1
Maakt niet uit waar vandaan... Een hazenruggetje lust ik altijd!
Misschien even goed om een inventarisatie te maken van wie wanneer komt?
Ik ben er in ieder geval beide dagen...
|
|