Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Jun 8, 2008 11:07:00 GMT 1
|
|
Hrun
Member
Kapitein
The Kip Brigade
|
Post by Hrun on Jun 8, 2008 11:29:46 GMT 1
ik heb mijn avatar maar aangepast.
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Jun 8, 2008 11:53:57 GMT 1
Ik zal nooit je schitterend blinkende schip van gisteren vergeten.
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jun 8, 2008 14:38:44 GMT 1
Ik vond het echt een fantastisch feestje! De sfeer was uitstekend, het eten was goed verzorgd en ook het vrouwelijk gezelschap was zeer gezellig Dit is zeker voor herhaling vatbaar, alhoewel volgend jaar wellicht iemand anders de gastheer is of we bedenken wat anders als onderkomen. Dan hier nog een keer de einduitslag van Conventiespel 4: Na 8 beurten zijn de scores als volgt: Eerste plaats met 360 punten: Skywise! Schip 1, Commando: 184 punten. Schip 2, Raw Deal: 176 punten. Tweede plaats met 356 punten: Hitman! Schip 1, 40 km per uur: 178 punten, wrak. Schip 2, kost 280 euro: 178 punten. Derde plaats met 120 punten: Eddie Butcher en Kikoman! Schip 1, Lambiek: 69 punten, wrak. Schip 2, Jerommeke: 51 punten, wrak. Vierde plaats met maar liefst 55 punten: Darth Vader en Cleaver! Schip 1, Dorinthe: 0 punten. Schip 2, Celestrious: 55 punten, wrak. Skywise, van harte gefeliciteerd en bij deze ook Lord Voll gefeliciteerd met zijn klinklare overwinning in Conventiespel 5, waarvan Hasenfratz hopelijk de einduitslag even op dit forum wil zetten. En nog even voor de Hitman: toch wel een beetje de morele winnaar . Pas in de laatste beurt werd het beslist. Een knappe prestatie van beide officieren! Eddie & Saskia: onwijs bedankt voor het ter beschikking stellen van jullie stulpje en de goede verzorging!!! Top! Groeten, Megabyte P.S. volgende keer speel ik wel een keer mee! Prijsschieten op de GA.
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jun 8, 2008 14:39:20 GMT 1
Heren, het was gezelli! Wie heeft er een spijkerjas vergeten? Wie heeft er een geel praxis zakje met een spijkerbroek vergeten? Eeeh, ik! Maar dat weet je inmiddels
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Jun 8, 2008 20:23:12 GMT 1
Dit is zeker voor herhaling vatbaar, alhoewel volgend jaar wellicht iemand anders de gastheer is of we bedenken wat anders als onderkomen. ... P.S. volgende keer speel ik wel een keer mee! Prijsschieten op de GA. Is de datum al bekend . Dan kan ik mijn geliefde achterban toeroepen c.q. toeschreeuwen dat ze alvast rekening moeten houden met deze glorieuze dag zodat ze a. geen familie-dagen moeten inplannen en b. niemand ziek mag worden.... En ik hou wel van prijsschieten....als Mega dan nog GA is. Mar Faroren! Lord
|
|
Hasenfratz
Member
Admiraal
5. Flotte für immer
|
Post by Hasenfratz on Jun 8, 2008 21:50:51 GMT 1
Fantastisch bedankt nogmaals aan onze gastvrouw en gastheer, ik heb er die dag met volle teugen van genoten!!! Ook bedankt alle aanwezigen die hun beste humeur hebben meegebracht en zo hebben bijgedragen aan het succes van deze dag!!!
Bij deze de uitslag van conventiespel 5:
Na 9 beurten zijn de scores als volgt:
Eerste plaats met 285 punten: Lord Voll! (zijn 2e overwinning met een conventiespel)!!! Schip 1, Maximum Risk: 150 punten. Schip 2, Double Team: 135 punten.
Tweede plaats met 269 punten: Daryl! Schip 1, Barbapappa: 134 punten. Schip 2, Barbamamma: 135 punten.
Derde plaats met 154 punten: Wild Bill Kelso en Skyrider! Schip 1, Bloodfin: 68 punten. Schip 2, Bloodwing: 86 punten.
Vierde plaats en met het T-shirt omhoog, 59 punten: Sun Tsu en Hrun! Schip 1, Blue Dragon: 58 punten, wrak. Schip 2, Blote Tieten: 1 punt, wrak.
P.S: Nog even aan Eddie: Als je dat zwarte koffertje hebt gevonden, dat met die draadjes en vreemde staven en een display die terugtelt, NIET OP DAT RODE KNOPJE DRUKKEN! Dat koffertje was eigenlijk voor Megabyte bestemd maar ik ben dat stomweg vergeten in z'n schip te leggen toen ik vertrok. Kun je dat even naar Megabyte nasturen? Ik geloof dat je nog een uurtje of veertig hebt voor ie afgaat. (Hmm, of misschien toch niet)
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Jun 9, 2008 8:44:33 GMT 1
Goh, heeft The Hitman alweer niet gewonnen? Begin nu toch echt te vermoeden dat het aan hemzelf ligt...
|
|
Skywise
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Skywise on Jun 9, 2008 9:05:56 GMT 1
Allereerst mijn dank aan De Slager en zijn aanhang voor het willen ontvangen van het zooitje ongeregeld dat ik gisteren mocht aanschouwen. Een zeer geslaagde meet niet geheel vanwege het feit dat ik de overwinning mocht claimen op Hitman die ik in de laatste beurt voorbij wist te streven in punten. Als hij de phaser die kapot was en in de laatste beurt gerepareerd had ook nog had proberen af te schieten had ik waarschijnlijk op 1 punt WEER achter het net gevist. Ik meen te herinneren dat in de vorige editie waarbij ik het tegen Hitman opnam ook net te kort kwam, maar deze keer viel roem en eeuwige glorie mij ten deel .... en nog een echte Butcher prent ook nog.
De volgende keer echter zal mijn plaats worden ingenomen door onze huidige GA en zal ik als GO fungeren zodat Megabyte ook eens kan spelen op zo'n conventie.
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Jun 10, 2008 7:10:21 GMT 1
ik heb mijn avatar maar aangepast. Ik zie het ja. Of ik het een verbetering vind? Hmmm, dat vorige kipje beviel me ook wel! Groeten, Cleaver
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Jun 10, 2008 7:30:07 GMT 1
Mijn dank gaat uit naar Eddie Butcher en zijn wederhelft, voor de gastvrijheid en de goede catering! Daarnaast dank voor de inzet van spelleiders Megabyte en Hasenfratz - het is altijd een offer om in te voeren in plaats van te spelen en het wordt gewaardeerd! Natuurlijk gaat mijn dank ook uit naar mijn teamgenoot Darth Vader: een flinterdunne marge van pech stond ons succes in de weg, maar we hebben ervan geleerd en gaan een volgende keer ongetwijfeld meer punten scoren! En dan wil ik de stakende buschauffeurs, de NS en hun bespottelijke vriendjes/partners van Railion of welke flutorganisatie tegenwoordig dan het spooronderhoud verzorgt, oh sorry, ik bedoel "verzorgt"...eens goed de oren wassen. De heenrit duurde 4 uur en een kwartier omdat de bussen staakten en er halverwege een bovenleiding geknapt was - ik heb uiteindelijk 5 treinen gezien! De terugreis was nog opzienbarender: ik kwam om 23:59 in Den Bosch aan waar ik ontdekte dat ik de laatste trein naar Nijmegen met een minuutje of drie gemist had! ... Gelukkig reed er nog een trein naar Eindhoven (jaja, ik had net zo goed met Darth en Hrun mee kunnen rijden!) zodat ik bij mijn ouders kon pitten. Totale reistijd van die zaterdag: 7 uur en een kwartier, verdeeld over 9 treinen, 3 fikse wandelingen/sprintjes en een lift van mijn vader. En dan was ik eigenlijk nog niet eens op de beoogde plaats van bestemming. Pffffff.... Natuurlijk was het verder wel een bijzonder geslaagde dag! Groeten, Cleaver
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Jun 10, 2008 8:16:57 GMT 1
En dit is precies de reden waarom ik een auto heb, en alleen als ik niet anders kan met het openbaar vervoer ga (wat tegenwoordig gelukkig nooit nodig is).
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Cleaver on Jun 10, 2008 8:35:43 GMT 1
Ik heb ook een auto, maar ik wilde lekker aan het bier die dag! En dit had ik natuurlijk nooit kunnen zien aankomen. Groeten, Cleaver
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Jun 10, 2008 9:26:44 GMT 1
En dit is precies de reden waarom ik een auto heb, en alleen als ik niet anders kan met het openbaar vervoer ga (wat tegenwoordig gelukkig nooit nodig is). [glow=red,2,600]Uuhhh,... openbaar vervoer,... wat is dat?[/glow]
|
|
The Hitman
Member
Groot Admiraal
...huilen is voor jou te laat...
|
Post by The Hitman on Jun 11, 2008 0:25:09 GMT 1
Cleaver, ben je nou echt zo'n trage leerling? Waarom denk je dat je ooit een OV kaart kreeg als student? Zodat je erachter kwam dat het openbaar vervoer niet werkt en je je in de rest van je leven je hier nooit op mag of kan verlaten!
|
|