Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Nov 4, 2007 21:53:29 GMT 1
Buitengewoon succesvolle beurt voor Daryl en Eddie. All systems go. De vraag is: wat gebeurt er toch allemaal op 50 AE van de Kzinti Sterbasis? Marty en Skywise weten meer.
Maar Marty is onkarakteristiek stil en Skywise kan nu even niets zeggen, want hij heeft 20 weken geleden al wat gezegd en komt nog bij van de inspanning.
Dan maar een educated guess: Marty geeft Skywise er onverwacht enorm vang langs. Skywise huilt om zijn moeder bij het besef dat het allemaal zo anders had kunnen lopen, maar dat hij nu geowned wordt door Hasenfratz junior.
Van de klingons horen we al een beurtje of 5 niets meer. Dat heeft er mee te maken dat ze er niet meer zijn.
En Eddie en Daryl? Hoe gaat het met ieder's favoriete stalkers? Wij hebben helaas nog maar op twee doelen mogen schieten, maar we zijn tevreden met het besef dat we nog altijd meer charisma hebben dan alle andere spelers, hun familie, vrienden en hun hyves bij elkaar.
|
|
martykruge
Member
Commander
Wie niet weg is, is gezien,......
|
Post by martykruge on Nov 4, 2007 22:43:06 GMT 1
Hasenfratz junior doet het meer als behoorlijk Mijn stilzwijgen heefd niet altijd te maken met tegenslag Balans op het moment Skywise's shinigani-fe Wrak en 1 schip van hem aangeschoten Het duel gaat onverminderd door Heb nog steeds 4 schepen tot mijn beschikking
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
|
Post by Eddie Butcher on Nov 4, 2007 22:57:22 GMT 1
Ah OK, rielext! Pas op voor onze sterbasis, Marty.
Oh en er was er natuurlijk ook al één door Kikoman aangeschoten (60% intern schat ik zo aan scan te zien) heb je daar al rekening mee gehouden? Misschien begint Skywise zowaar een beetje kreupel te raken...
Groeten van oud teammaat Eddie.
|
|
martykruge
Member
Commander
|
Post by martykruge on Nov 4, 2007 23:13:37 GMT 1
Dan is de kans groot dat het enige schip waar ik niet op geschoten heb de kreupele is , hij heeft in ieder geval ferm op de gas geduwd deze beurt
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Nov 5, 2007 9:33:20 GMT 1
Niks tegen Skywise hoor, maarre...zet 'm op Marty! Ik neem aan dat Marty de Romulanen vliegt, Eddie & Daryl vermoedelijk Kzinti en Skywise Federatie? Kikoman was de Klingons... Stond Skywise niet op winst na enkele beurten? Groeten, Cleaver
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on Nov 5, 2007 11:16:18 GMT 1
Miauw!
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
|
Post by Eddie Butcher on Nov 5, 2007 11:40:14 GMT 1
Niks tegen Skywise hoor, maarre...zet 'm op Marty! Ik neem aan dat Marty de Romulanen vliegt, Eddie & Daryl vermoedelijk Kzinti en Skywise Federatie? Kikoman was de Klingons... Stond Skywise niet op winst na enkele beurten? Groeten, Cleaver True, true and true. Miauw!
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Nov 5, 2007 15:28:41 GMT 1
GVD Skywise, maak eens aan man!
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Nov 5, 2007 19:16:30 GMT 1
Rustig maar Megabyte - ik vind het eigenlijk wel leuk dat Marty aan het vlammen is! Dat Skywise het slachtoffer is, is...tsja...spijtig voor hem? Groeten, Cleaver
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
|
Post by Eddie Butcher on Nov 6, 2007 0:32:15 GMT 1
Alweer blijft een officiële statement van Skywise uit. Zijn vorige opmerking was "... je mag me aanspreken met God. Prepare to die .... again" op 20 juni 2007.
Gelukkig kennen Daryl en ik een paar van zijn vrouwelijke crewleden. Die hebben ons verzekerd dat hij, tussen zijn snikken door, het volgende zei:
"Eddie Butcher, Daryl, Kikoman en Marty Kruge in één spel, het is verdikkeme prijsschieten, ik kom niet eens de Rommies tegen aan het begin, zit op beurt 6 op meer dan 600 punten, de Klingons schieten nauwelijks terug en de Kzinti's helemaal niet, waarom oh waarom oh WAAROM LUKT HET DAN TOCH NIET IN HET ZICHT VAN DE EINDSTREEP BOEHEOEEEEEE IK WIL OOK GRATIS MEESPELEN ZOALS MEGABYTE EN GALAKTISCH ADMIRAAL ZIJN HET IS ME GE WOON NIET GE GUND BOEE HOEE HOEE EN HET GAAT NIET LUKKEN DOOR MARTY FOKKING KRUGE OF ALL PEOPLE IK BEN EEN E NOR ME %%$#&*& #*%#&*#%"
Aldus, op stardate 128-10 genoteerd.
/edit: miauw. Eddie wil Felix. Oeh! Dat smaakt.
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Nov 6, 2007 13:54:27 GMT 1
Whehehe, mooi verhaaltje Eddie.
Maar Skywise gaat toch winnen. Punt.
|
|
Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on Nov 6, 2007 14:45:09 GMT 1
Voor de goede orde.. the spirit of Kiko vliegt nog wel een beetje rond hier... ;-)
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
|
Post by Eddie Butcher on Nov 6, 2007 15:49:55 GMT 1
Maar Skywise gaat toch winnen. Punt. Waar baseer je dit op? Inside knowledge, wishful thinking of sexuele voorkeur? Of een combinatie van de drie? Tenzij natuurlijk Marty met zijn kont onverhuld voor Skywise is gaan liggen.... Oh... shit. Marty? Voor de goede orde.. the spirit of Kiko vliegt nog wel een beetje rond hier... ;-) Homies 4 life!
|
|
Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on Nov 6, 2007 16:15:24 GMT 1
"Homies", "Homies"... Kiko kijkt verward om zich heen... Door het gebarsten glas van zijn escape pod ziet hij alleen maar zwart, zwart en zwart... Geen enkel schip van Eddie en Daryl dat hem komt oppikken... "Homies".. mompelt hij nog zacht als hij maar weer eens voor twee weken zijn ogen sluit...
|
|
martykruge
Member
Commander
|
Post by martykruge on Nov 6, 2007 18:37:46 GMT 1
Whehehe, mooi verhaaltje Eddie. Maar Skywise gaat toch winnen. Punt. Ik maak er de haard mee aan Of ga jij voor hem spelen hihi
|
|