Hasenfratz
Member
Admiraal
5. Flotte für immer
|
Post by Hasenfratz on Sept 7, 2006 16:45:03 GMT 1
Heeft een van de broertjes hulp nodig voor het oud hollandse BrotherBashing? Weet je wat? Ik schiet eerst Hasie in z'n rug en dan pakken we samen die Kruge. Wat zeg je ervan Daryl? Zet alvast je schilden maar op losertje!
|
|
Hasenfratz
Member
Admiraal
5. Flotte für immer
|
Post by Hasenfratz on Sept 7, 2006 16:53:03 GMT 1
Ik zie dat je in de ontkenningsfase zit, Toet! Maar nu hoor je het ook eens van een ander, ik BEN inderdaad de STERKSTE, maar niet alleen dat, ik ben ook de BESTE, de KNAPSTE en de meest LEGENDARISCHE speler van Sterren Oorlog Het is maar dat je het even weet Megabyte Whoehahahhawhahahahghhahahehehohohohahahagheghehehé...pfff hgg, snik héhe, snik hehé, he. Hum, zo en kunnen we da.. hehé, dan nu verder aan d.. hehé, de orde van de dag? snik, hehe. Pff, nog zo eentje en ik kom niet meer bij Mega! héhe...
|
|
Hasenfratz
Member
Admiraal
5. Flotte für immer
|
Post by Hasenfratz on Sept 7, 2006 17:10:48 GMT 1
Meeheulen met de sterkste is nog nooit niemand beter van geworden ....... Greetz Marty Kruge Uh ... Marty? Meeheulen met de sterkste, meeheulen met de STERKSTE, meeheulen met de ...... STERKSTE ? Kan ik hieruit ophalen (ja, dat kan ik) dat je notabene Megabyte als de sterkste ziet ?? ... vertel me dat het niet waar is, trek je onzin in, geef toe dat het een niet bedoelde uitspraak was ... een slip of the tong .. whatever ... Marty Kruge doelt wellicht op de (onverdiende) scores en (onverdiende) onderscheidingen die dat mini- Megabytje al in andere spellen heeft gehaald, een slip van de tong als het ware, want alle andere spelers net zoals ik weten op welke slome en laffe spelwijzes Megabytje steeds probeert een onderscheiding of iets anders uit een spel te sleuren. Ook al moet ie daarvoor bv. "dapper" 11! beurten lang tegen een sterbasis vechten. Miskijk je niet op z'n zielig verdiende puntjes. Wens allemaal Megabyte liever geluk, want hij heeft het hard nodig! Succes Megabyte
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Sept 8, 2006 8:13:03 GMT 1
Hasenfratz en Toetanchamon: Er is een tijd geweest dat ik hier heeeeel erg boos om zou worden maar tegenwoordig weet ik wel beter. Jullie reacties komen allemaal voort uit pure AFGUNST! Maar diep in jullie ijskoude harten weten jullie gewoon dat dit waar is. Alleen in de geest van het spel zullen jullie dit natuurlijk noooooit toegeven Hehehe! Dodelijke groetjes, Megabyte
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Sept 8, 2006 8:15:45 GMT 1
Hehehe Hasie, dit zit je wel hoog he? Gewoon het feit dat ik SLIMMER ben dan jij en niet als een kip zonder kop tussen verhulde Rommies in ga liggen maar ervoor kies mijn promotie veilig te stellen (iets wat elke rechtgeaarde officier zou doen) door, inderdaad, een Sterbasis van grote afstand af te maken. Ideaal dat Federatieschip. Jullie hadden mij gewoon eerder moeten wegjagen, nu is het te laat. WOEHAHAHA! Mega P.S. ik had 11 beurten geleden al een hogere individuele score dan jij nu hebt als teamscore! Losah!
|
|
Hasenfratz
Member
Admiraal
5. Flotte für immer
|
Post by Hasenfratz on Sept 8, 2006 14:36:51 GMT 1
Hasenfratz en Toetanchamon: Er is een tijd geweest dat ik hier heeeeel erg boos om zou worden maar tegenwoordig weet ik wel beter. Spijtig, ik vond het vééél leuker toen je nog boos werd...
|
|
Hasenfratz
Member
Admiraal
5. Flotte für immer
|
Post by Hasenfratz on Sept 8, 2006 14:53:39 GMT 1
Maar diep in jullie ijskoude harten En hard als staal
|
|
martykruge
Member
Commander
Wie niet weg is, is gezien,......
|
Post by martykruge on Sept 10, 2006 21:46:28 GMT 1
Hasenfratz en Toetanchamon: Er is een tijd geweest dat ik hier heeeeel erg boos om zou worden maar tegenwoordig weet ik wel beter. Jullie reacties komen allemaal voort uit pure AFGUNST! Maar diep in jullie ijskoude harten weten jullie gewoon dat dit waar is. Alleen in de geest van het spel zullen jullie dit natuurlijk noooooit toegeven Hehehe! Dodelijke groetjes, Megabyte Ocharme, Mega is in zijn eer gekwetst lol Je zou zelfs op zijn eigen schepen schieten als je wist dat hasenfratz aan boord was, zwak hoor Schiet hem maar aan flarden broertje hehe En anders, heb je nu de kans te bewijzen dat je goed bent Mega Succes
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Sept 11, 2006 10:28:19 GMT 1
Hmm, eerst zeggen dat ik de sterkste ben en dan nu dit? Probeer je weer een beetje in een goed blaadje te komen bij je broer en Toet? Meelopertje... Voor eens zal ik mijn grief tegen Hasie opzij zetten en voordat ik hem in z'n rug knal eerst jouw even je scheepjes afhandig maken... Gezien wat resultaten in het verleden zal dit geen enkele moeite kosten... Wel je schildjes aandoen he? Anders kost dat ons weer punten
|
|
martykruge
Member
Commander
|
Post by martykruge on Sept 11, 2006 19:10:05 GMT 1
Hmm, eerst zeggen dat ik de sterkste ben en dan nu dit? Probeer je weer een beetje in een goed blaadje te komen bij je broer en Toet? Meelopertje... Voor eens zal ik mijn grief tegen Hasie opzij zetten en voordat ik hem in z'n rug knal eerst jouw even je scheepjes afhandig maken... Gezien wat resultaten in het verleden zal dit geen enkele moeite kosten... Wel je schildjes aandoen he? Anders kost dat ons weer punten Mijn schildjes staan klaar voor je, wel oppassen voor wat er achter zit he!!!!!
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Sept 11, 2006 20:55:51 GMT 1
Zeker, ik zal mijn ogen dicht doen als ik je tot atomen verpulver
|
|
martykruge
Member
Commander
|
Post by martykruge on Sept 12, 2006 21:49:31 GMT 1
Hmm, eerst zeggen dat ik de sterkste ben en dan nu dit? Probeer je weer een beetje in een goed blaadje te komen bij je broer en Toet? Meelopertje... Voor eens zal ik mijn grief tegen Hasie opzij zetten en voordat ik hem in z'n rug knal eerst jouw even je scheepjes afhandig maken... Gezien wat resultaten in het verleden zal dit geen enkele moeite kosten... Wel je schildjes aandoen he? Anders kost dat ons weer punten Je moet bij iedereen een beetje goed staan he, anders beginnen ze al ineens met scherp te schieten als ze je neus zien lol Maar als ik tussen jou en mijn broertje moet kiezen ga jij er toch eerst aan hoor Kwestie van mijn familie te sparen Greetz marty
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on Sept 15, 2006 23:47:20 GMT 1
Okay, nu het is klaar met dat ouwe wijven gelul.... Ik ga jullie nu allemaal neerschieten (en niet in de rug, behalve de klingons)
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Sept 16, 2006 14:32:17 GMT 1
Okay, nu het is klaar met dat ouwe wijven gelul.... Ik ga jullie nu allemaal neerschieten (en niet in de rug, behalve de klingons) LOL
|
|
martykruge
Member
Commander
|
Post by martykruge on Sept 17, 2006 14:22:38 GMT 1
Okay, nu het is klaar met dat ouwe wijven gelul.... Ik ga jullie nu allemaal neerschieten (en niet in de rug, behalve de klingons) Dacht ik het niet dat je me in de RUG ging pakken Moet je eerst wel achter me geraken lol
|
|