Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Sept 18, 2017 8:47:28 GMT 1
Uiteindelijk ging toch weer de (S)Hitman er vandoor met de overwinning, uiteraard alleen te danken aan de capaciteiten van Lord Voll die dus ook gewonnen heeft . Gefeliciteerd, echter hoop ik toch dat het de volgende keer anders gaat . Het etentje daarna was weer zeer geslaagd, lekker gegeten en veel gelachen! OP naar de volgende! Grtz, Megabyte
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Sept 18, 2017 22:16:27 GMT 1
Uiteindelijk ging toch weer de (S)Hitman er vandoor met de overwinning, uiteraard alleen te danken aan de capaciteiten van Lord Voll die dus ook gewonnen heeft . Gefeliciteerd, echter hoop ik toch dat het de volgende keer anders gaat . Het etentje daarna was weer zeer geslaagd, lekker gegeten en veel gelachen! OP naar de volgende! Grtz, Megabyte Ik onderschrijf het bovenstaande! Fantastische dag gehad met een leuk spel (iets te vroeg voorbij voor ons), lekker eten, gezelligheid en twee dollemansritten in de Porsche van de gastheer... Bedankt Hitman! Groeten, Cleaver
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Sept 18, 2017 22:18:31 GMT 1
Dank jullie allen voor een gezellige dag, ik was minder "aanwezig" en nog minder spraakzaam. Ik heb genoten, maar was wel heel blij dat ik op tijd thuis was en mijn bed kon induiken! Tot de volgende keer! Lord Ik vond het jammer dat ik je zo weinig gesproken heb - ik was er steeds vanuit gegaan dat ik het tijdens het eten goed zou maken. Volgende keer beter en mocht je het nog kunnen gebruiken: beterschap! Groeten, Cleaver
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Sept 20, 2017 9:55:46 GMT 1
Misschien handig om alvast weer een datum af te spreken. Ik zal het in de app gooien.
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Sept 21, 2017 7:19:41 GMT 1
TOP! Al moet ik wel bij zeggen dat het voor mij dan wel lastiger wordt om zaken in te plannen! Maar als moet, verzet ik bergen om bij een SO-conventie te kunnen zijn
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Sept 21, 2017 7:28:35 GMT 1
thx, kon het wel gebruiken...
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Sept 21, 2017 7:31:43 GMT 1
Uiteindelijk ging toch weer de (S)Hitman er vandoor met de overwinning, uiteraard alleen te danken aan de capaciteiten van Lord Voll die dus ook gewonnen heeft Yeah, een pluim voor de managementkwaliteiten van Voll. De grote Hitman-overschrijdingen bleven dit keer echt uit! Lord
|
|