Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Jan 31, 2011 23:37:13 GMT 1
En weer galmt de overwinningskreet der Elfen door het heelal:
[glow=LimeGreen,2,300]Ná túro nín![/glow]
Het grandioze koppel Megabyte en Lord heeft deze sector eindelijk binnengehaald. En daartoe hebben we een GA-loze periode van moeten maken. Helaas heeft mijn comrade Megabyte te weinig punten behaald om het GA-schap te heroveren, de IN is te weinig 'eer' voor zijn verdiensten. Ik ben blij met mijn promotie en geheel onverwacht en onbedoeld ook met de ZM.
Mijn waarde tegenstanders, bedankt voor jullie nutteloze pogingen om ons van de eindstreep te houden, ook al wouden jullie daartoe een mega-verbond oprichten. Het heeft jullie niet mogen baten.
Uiteraard ook de GM van harte bedankt met zijn hosting.
Mega, het was bere-gezellig met jou in deze sector, bedankt voor de gezelligheid, de berichten en dito gefeliciteerd met de overwinning!
Lord
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Feb 1, 2011 10:42:09 GMT 1
[glow=red,2,600]Gefeliciteerd met de overwinning MegaLord-combinatie....[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Feb 1, 2011 13:09:11 GMT 1
Het klinkt misschien vreemd, maar elfeneer voor alles.
De orders van de Sethanon zijn niet goed uitgevoerd, dus we vragen een herdraai aan .... dezelfde 'overwinning', maar wellicht andere gevolgen.
Wij willen winnen (doen we ook), maar dan wel op basis van onze bekokstovingen en niet met list\bedrog of door verkeerd invoer!
Mega \ Lord
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Feb 1, 2011 13:45:13 GMT 1
Dit kan grote gevolgen hebben voor de uiteindelijke afloop, maar dat risico nemen we maar.
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Feb 1, 2011 13:46:12 GMT 1
Het klinkt misschien vreemd, maar elfeneer voor alles. De orders van de Sethanon zijn niet goed uitgevoerd, dus we vragen een herdraai aan .... dezelfde 'overwinning', maar wellicht andere gevolgen. Wij willen winnen (doen we ook), maar dan wel op basis van onze bekokstovingen en niet met list\bedrog of door verkeerd invoer! Mega \ Lord Logisch, zou ik ook doen. Sterker nog ik heb dat in het FA-tijdperk eens gevraagd en toen ben ik van 1040 of zo naar 1093 gegaan, nog steeds de op één na hoogste Kzinti teamscore ooit... Maar wel jammer voor mij, want ik neem aan dat ik in de herdraai extra schade ga krijgen en dat dan de ene Photon Torpedo uiteindelijk mis zal gaan - als die buizen niet eerst vernietigd worden. Het betekent waarschijnlijk ook dat mijn eindrankering in dit spel zal gaan zakken van 3 naar 4. Ik vond het al zo gek dat ik zo weinig schade van jullie ontving. Gaan de schilden van Sethanon trouwens uit in de herdraai? Maar hoe dan ook gefeliciteerd met jullie overwinning! Groeten, Cleaver
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Feb 1, 2011 23:11:18 GMT 1
Gaan de schilden van Sethanon trouwens uit in de herdraai? De schilden zijn inderdaad ten onrechte aan gezet, dus in de herdraai gaan ze uit en krijg jij meer pak slaag, maar aan de andere kant krijg ik jouw treffers direct intern wat ook gevolgen kan hebben voor mijn latere vuurkracht....
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Feb 2, 2011 10:33:42 GMT 1
Ik heb inmiddels bericht van de GM: de herdraai wijst uit dat Skywise weer Galactisch Admiraal wordt!
Pech voor ons, maar beter zo dan dat hij onttroond wordt door een foute invoer van onze zeer respectabele GM.
Gefeliciteerd aan ons en ook aan Skywise voor deze individuele overwinning. Je bent ons steeds een tikkie te slim afgeweest en wij hebben jullie (jou en Cleaver) een beetje onderschat.
Tevens was de vloot splitsen het allerslechtste idee wat ik ooit heb gehad en ik heb Lord al gezegd dat hij me moet executeren als ik dat weer eens voorstel.
Groet, Megabyte
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Feb 2, 2011 11:01:29 GMT 1
Gaan de schilden van Sethanon trouwens uit in de herdraai? De schilden zijn inderdaad ten onrechte aan gezet, dus in de herdraai gaan ze uit en krijg jij meer pak slaag, maar aan de andere kant krijg ik jouw treffers direct intern wat ook gevolgen kan hebben voor mijn latere vuurkracht.... Ik dacht al zoiets en ik hoop natuurlijk vurig dat de 25 interne treffers je linker-Phaser vernielen... Groeten, Cleaver
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Cleaver on Feb 2, 2011 11:13:58 GMT 1
Ik heb inmiddels bericht van de GM: de herdraai wijst uit dat Skywise weer Galactisch Admiraal wordt! Pech voor ons, maar beter zo dan dat hij onttroond wordt door een foute invoer van onze zeer respectabele GM. Gefeliciteerd aan ons en ook aan Skywise voor deze individuele overwinning. Je bent ons steeds een tikkie te slim afgeweest en wij hebben jullie (jou en Cleaver) een beetje onderschat. Tevens was de vloot splitsen het allerslechtste idee wat ik ooit heb gehad en ik heb Lord al gezegd dat hij me moet executeren als ik dat weer eens voorstel. Groet, Megabyte Dus die twee Plasma´s gaan de Nakir niet tot wrak brengen? En jullie hebben in de herdraai alle wapens op mij geschoten? Leuk voor Skywise natuurlijk, want hij had ook nog de zorg dat zijn LS-consumptie met enkele procenten moest verbeteren, anders zou hij daarop al wrak gaan ongeacht jullie vuur. Proficiat Sky! Bedankt voor je compliment Megabyte! Het spel loopt heel raar af zo. Ten eerste had ik nooit gedacht dat jouw vlaggeschip zo weinig punten had en ten tweede had ik nooit gedacht dat Nakir-Kl de Plasma´s en een eventuele Phaser van Magier-Ro zou kunnen overleven. Voor mezelf ben ik blij dat ik op het laatst -hier en daar in samenwerking met Skywise- wat leuke dingetjes deed en de Romulanen nog wel eens op de radar zag - alleen jammer dat ik die stunts pas uithaalde toen ik nog maar één schip over had! Dat je de vloot splitste was niet zo heel slecht, het was vooral vervelend dat we redelijk hadden gegokt waar we jullie zouden kunnen zien. Helaas was de hoek voor ons niet gunstig zodat jullie in het voordeel bleven, maar we hadden wel jullie verhuller en de helft van jullie Phasers geneutraliseerd en tegen Romulanen is dat vaak al heel wat. Ik denk dat Hasenfratz zich een uitstekende U-boot kapitaen heeft getoond: hij kwam steeds op lage snelheid buiten jullie handbereik te liggen waardoor het vlaggeschip van Megabyte niet meer tot scoren kwam. Met enige lankmoedigheid zal Mega hebben moeten aanzien dat de doelscore dichterbij kwam zonder dat zijn commandoschip nog tot scoren kwam... Een interessant potje; de volgende keer wil ik vanaf het begin op mijn eindniveau spelen! Groeten, Cleaver
|
|
|
Post by Immelmann on Feb 2, 2011 11:23:13 GMT 1
Iemand moet het even duidelijk maken voor lezers die niet alle ontwikkelingen in dit spel op de voet gevolgd hebben...Wie heeft er nu gewonnen?
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Feb 2, 2011 11:43:36 GMT 1
Wij. Domme vraag eigenlijk En Skywise heeft de HIS. En Cleaver heeft niets... Nou ja, 1 schip over... En er was ook nog een vierde speler die meedeed maar zijn naam kwam me zo niet 1-2-3 bekend voor...
|
|
Hasenfratz
Member
Admiraal
5. Flotte für immer
|
Post by Hasenfratz on Feb 2, 2011 23:19:02 GMT 1
Wel, Van harte Gefeliciteerd aan de Weledelgeborene Lord Commodore Elf of Elvesham Van harte gefeliciteerd aan Skywise met zijn HIS en behoud van get Galaktisch-Admiraalsschap Dank ook aan Cleaver en Skywise voor het mooie gevecht. Jammer genoeg heb ik door mijn voorzichtigheid geen betekenisvolle rol meer gespeeld in het eindspel. Ik geloof dat er nog eentje was, ... iets dat veel lawaai maakt ... Oh, ja ook mijn felicitaties aan Megabyte met zijn Iridium Nebula!
|
|
Hasenfratz
Member
Admiraal
5. Flotte für immer
|
Post by Hasenfratz on Feb 2, 2011 23:25:42 GMT 1
Ik denk dat Hasenfratz zich een uitstekende U-boot kapitaen heeft getoond: hij kwam steeds op lage snelheid buiten jullie handbereik te liggen waardoor het vlaggeschip van Megabyte niet meer tot scoren kwam. Met enige lankmoedigheid zal Mega hebben moeten aanzien dat de doelscore dichterbij kwam zonder dat zijn commandoschip nog tot scoren kwam... Een interessant potje; de volgende keer wil ik vanaf het begin op mijn eindniveau spelen! Groeten, Cleaver Spijtig genoeg was het niet-scoren voor beide zijden een feit. Ook ik kreeg Mega niet, en dan bij voorkeur in zijn achterschild, in mijn periscoop.
|
|
Skyrider
Member
Groot Admiraal
If it aint broke, I'll fix it anyway!
|
Post by Skyrider on Feb 2, 2011 23:28:34 GMT 1
Gefeliciteerd Mega en Lord, jammer van het vlaggeschip. Maar ja, daar kan ik over meepraten.
Jij ook gefeliciteerd neef, met het behoud van je GA-schap.
Herdraai is net de deur uit. Hierbij heeft iedereen het spel wel overleeft met ten minste 1 schip.
Cleaver, je het maar 2 punten minder in de herdraai. Dus geen paniek.
GM Skyrider
|
|
Hasenfratz
Member
Admiraal
5. Flotte für immer
|
Post by Hasenfratz on Feb 2, 2011 23:50:00 GMT 1
Hartelijk dank voor het GM 'en Skyrider!
|
|