Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Apr 28, 2010 8:58:24 GMT 1
Vertel eens plooienman, Welke schip was het beoogde slachtoffer van die twee havikken die mij konden zien?
De resultaten heb ik vanmorgen (6.00 uur) nog niet binnengekregen.
Lord
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
ROEM KENT GEEN GENADE !!!
|
Post by Toetanchamon on Apr 28, 2010 13:02:14 GMT 1
Vertel eens plooienman, Welke schip was het beoogde slachtoffer van die twee havikken die mij konden zien? De resultaten heb ik vanmorgen (6.00 uur) nog niet binnengekregen. Lord Zolang ik geen uitdraai heb zwijg ik Zou wat zijn als je te laat was en je orders nog moest invullen Succes! Weet je trouwens wat 4 zware phasers doen, zonder schilden en akelig dichtbij? Die reduceren een Klingon tot wrak
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Apr 28, 2010 14:44:07 GMT 1
Hm...geen vertrouwen in mij....de orders liggen reeds op de digitale deurmat van de GM. Ben wel benieuwd naar die 4 phasers, want de objectgegevens van die verhulde haviken gaven namelijk aan dat je mij slechts op de flank had en dat je moest bijdraaien om met alle phasers te schieten, maar goed dat zijn dan ook onzuivere objectgegevens.....itt tot die snelvliegende blinde havikken op 1500 uur.
We zien het wel als de uitdraai op de digimat valt.
Lord
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
|
Post by Toetanchamon on Apr 28, 2010 18:38:25 GMT 1
Hm...geen vertrouwen in mij....de orders liggen reeds op de digitale deurmat van de GM. Ben wel benieuwd naar die 4 phasers, want de objectgegevens van die verhulde haviken gaven namelijk aan dat je mij slechts op de flank had en dat je moest bijdraaien om met alle phasers te schieten, maar goed dat zijn dan ook onzuivere objectgegevens.....itt tot die snelvliegende blinde havikken op 1500 uur. We zien het wel als de uitdraai op de digimat valt. Lord Zag je mij als object? Weet je ... ik draai iets makkelijker als die logge Klingons. Niemand heeft mij ingefluisterd dat ik op T1 zal moeten vuren en aldus geschiedde Oeps ... teveel verteld
|
|
Ender
Member
Commander
Commander 1 BS + 2 ZM + 3 SN + 1 IN
|
Post by Ender on Apr 28, 2010 23:09:41 GMT 1
Zolang ik jullie niet op de sensors van mijn sterbasis zie verschijnen blijf ik in ieder geval lekker repareren.
Commander Ender
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Apr 28, 2010 23:56:43 GMT 1
Zolang ik jullie niet op de sensors van mijn sterbasis zie verschijnen blijf ik in ieder geval lekker repareren.
Commander Ender Wat er niet is, kan nog komen!
|
|
Sado
Member
Kapitein
|
Post by Sado on Apr 29, 2010 9:49:55 GMT 1
Ik mis dit even Toet. Je hebt een prachtige kans om de klingons van achteren en van de zij aan te vallen en hem 2 kopjes kleiner te maken. Nee dan ga je er toch voor om 1 enkel Fed schip op afstand 15 te beschieten!?!? Zal wel mijn noobheid zijn die het niet begrijpt.
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
|
Post by Toetanchamon on Apr 29, 2010 10:34:48 GMT 1
Ik mis dit even Toet. Je hebt een prachtige kans om de klingons van achteren en van de zij aan te vallen en hem 2 kopjes kleiner te maken. Nee dan ga je er toch voor om 1 enkel Fed schip op afstand 15 te beschieten!?!? Zal wel mijn noobheid zijn die het niet begrijpt. Het is inderdaad je noobheid Zoals LoE al aangaf, ik had met twee havikken zicht op zijn vloot, echter niet dé ideale defensieve hoek. Zou ik voor de Klingons hebben gekozen, was de kans meer dan groot dat ik deze beurt niet echt gunstig zou uitkomen. De tweede reden om voor jou te kiezen, tja ... je liet hier al doorschemeren dat je in deze sector al lekker met Ender (toch?) bezig was. Om te voorkomen dat je te hard gaat, even de rem erop Situatie nu: Klingons uit zicht (uiterst frusterend voor LoE), Kzinti's hangen aan hun SB en ik ... kan me op m'n gemak bezig houden met de volledige eliminatie van het Federale ras Ter info: De slagkracht van de Klingons was bedroevend. Minder treffers in totaal ontvangen dan dat ik op jou wist te plaatsen deze beurt .. tel uit je winst
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Apr 29, 2010 10:59:02 GMT 1
Ik hoor het al weer, je hebt net zoveel praatjes als je linnen om hebt.... Je hebt reeds aangegeven dat de draaikracht van de Klingons bedroevend is, dus ik had geen zin in een draai omdat je gemakkelijk had kunnen schatten waar ik dan uit zou komen en voor wat....een reeds uitgeschakelde fed? Have fun, toet! En Sado, wist je het niet? Stervenden in de woestijn zien toch aasgieren boven hen zweven.... Een frusterende beurt, nee, een realistische, dit was voor mij het beste wat ik kon bedenken. Nu kan ik veilig een draai maken terwijl jij je tijd gaat verdoen met een reeds uitgeschakelde ras, brave boy! Gewoon kwestie van je koppie gebruiken (is immers de sterkste kant van de Klingons). En misschien heb ik minder treffers mogen plaatsen, maar wacht maar tot de ommekeer....dan zullen we nog wel eens zien hoe de verdeling dan gaat uitpakken als je 4 koppende slagkruisers op je ziet afkomen!! Ik verheug me er al op. Lord
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Apr 29, 2010 11:08:17 GMT 1
Ik mis dit even Toet. Je hebt een prachtige kans om de klingons van achteren en van de zij aan te vallen en hem 2 kopjes kleiner te maken. Nee dan ga je er toch voor om 1 enkel Fed schip op afstand 15 te beschieten!?!? Zal wel mijn noobheid zijn die het niet begrijpt. Dat van achteren klopt inderdaad, maar dat van zij niet, want hij vloog te hard en daardoor een verminderde sensorbereik, iets kleiner dan 12 AE als ik me goed herinner, terwijl de afstand tussen de schepen 15/16 AE was.... . Dus altijd uitrekenen hoe het zit met locken en sensorbereiken... (overigens ik moet de resultaten nog bekijken, dus ik weet formeel nog steeds van niets) Lord
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
|
Post by Toetanchamon on Apr 29, 2010 11:13:45 GMT 1
Ik hoor het al weer, je hebt net zoveel praatjes als je linnen om hebt.... Je hebt reeds aangegeven dat de draaikracht van de Klingons bedroevend is, dus ik had geen zin in een draai omdat je gemakkelijk had kunnen schatten waar ik dan uit zou komen en voor wat....een reeds uitgeschakelde fed? Have fun, toet! En Sado, wist je het niet? Stervenden in de woestijn zien toch aasgieren boven hen zweven.... Een frusterende beurt, nee, een realistische, dit was voor mij het beste wat ik kon bedenken. Nu kan ik veilig een draai maken terwijl jij je tijd gaat verdoen met een reeds uitgeschakelde ras, brave boy! Gewoon kwestie van je koppie gebruiken (is immers de sterkste kant van de Klingons). En misschien heb ik minder treffers mogen plaatsen, maar wacht maar tot de ommekeer....dan zullen we nog wel eens zien hoe de verdeling dan gaat uitpakken als je 4 koppende slagkruisers op je ziet afkomen!! Ik verheug me er al op. Lord Die vier koppende slagkruisers doen nu niet veel en zullen in het verloop ook niet veel doen. Als jij je bezig houdt met het draaien van die logge bakken van je, ruim ik de Feds wel op. Ter info: Ik kwam en zag DRIE Feds, nu resteren er nog twee met de hoognodige schade ... waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Ook dat moet worden opgeruimd Ben trouwens benieuwd hoe je mij in het vizier gaat krijgen op zo'n manier dat je ook meteen optimaal kan profiteren van je slagkracht? Dat ga je niet redden met Klingons ... noem het een "mission impossible"
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
|
Post by Toetanchamon on Apr 29, 2010 11:18:15 GMT 1
Ik mis dit even Toet. Je hebt een prachtige kans om de klingons van achteren en van de zij aan te vallen en hem 2 kopjes kleiner te maken. Nee dan ga je er toch voor om 1 enkel Fed schip op afstand 15 te beschieten!?!? Zal wel mijn noobheid zijn die het niet begrijpt. Dat van achteren klopt inderdaad, maar dat van zij niet, want hij vloog te hard en daardoor een verminderde sensorbereik, iets kleiner dan 12 AE als ik me goed herinner, terwijl de afstand tussen de schepen 15/16 AE was.... . Dus altijd uitrekenen hoe het zit met locken en sensorbereiken... (overigens ik moet de resultaten nog bekijken, dus ik weet formeel nog steeds van niets) Lord Klopt, geen "lock-on" met twee schepen, dus maximaal vertraagd en in de verhuller gedoken. Had Sado ook kunnen weten, ook al zag hij alleen wat objecten ...
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Apr 29, 2010 11:20:55 GMT 1
Haha, je doet net voorkomen alsof die drie Feds op jouw conto te schrijven zijn....Sado had de pech om ons alle drie te ontmoeten (Ender, jij en ik), dat overleeft een ras niet snel, zelfs niet als het in zijn thuiskwadrant gebeurt. Pas maar op dat je niet geïnfecteerd raakt met allerlei ontstoken bulten en wonden van die klasse M-kruisers.
En heel goed die mentaliteit/gedachte dat het een mission impossible wordt voor mij, dan verwacht je mij niet als ik met mijn koppies verschijnt.....en ik heb niets voor niets engineers aan boord voor reparaties....ook al moet ik nog achterhalen welke reparaties benodigd zijn. Dus ik ontken noch bevestig op dit moment alles!
Dream on Toet!
Lord
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Apr 29, 2010 11:25:07 GMT 1
Klopt, geen "lock-on" met twee schepen, dus maximaal vertraagd en in de verhuller gedoken. Had Sado ook kunnen weten, ook al zag hij alleen wat objecten ... Aha, vertraagd, had ik inderdaad meegenomen in mijn tactische inschatting, maar maximaal, nee dat had ik niet verwacht? Je had me gemakkelijk kunnen omzeilen, want ik kon toch nooit bijdraaien om jou te onderscheppen, vandaar wel een bochtje naar jou toe en daarna weer richting de warmte! En ik neem wel wat warmte mee voor jou, doop die linnen van jou maar alvast in brandvertragende chemicalieën voor ik ze op jou afstuur!
|
|
Sado
Member
Kapitein
|
Post by Sado on Apr 29, 2010 12:26:44 GMT 1
[quote author=toetanchamon board=spel179 thread=1844 post=23886 time=1272536025 Ter info: Ik kwam en zag DRIE Feds, nu resteren er nog twee met de hoognodige schade ... [/quote] Dat was ook wel een kunst he..... met de klingons in het noorden, jij verhuld in het zuiden en Ender en ik maar knallen tussen jullie 2 in. Knap staaltje vliegwerk
|
|