Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Mar 23, 2010 13:14:42 GMT 1
[glow=red,2,600]Kijk en als ik daar een vage opmerking over maak dan wordt mijn informatienetwerk in twijfel getrokken. Mooi is dat....[/glow] jaja, wat wil je nu horen: "DV, je hebt gelijk, zoals altijd" of zoiets? Ik kan me alleen geen vage opmerking heugen, maar goed, kwestie van teruglezen....Lord
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Mar 23, 2010 14:31:28 GMT 1
[glow=red,2,600]Kijk en als ik daar een vage opmerking over maak dan wordt mijn informatienetwerk in twijfel getrokken. Mooi is dat....[/glow] jaja, wat wil je nu horen: "DV, je hebt gelijk, zoals altijd" of zoiets? Ik kan me alleen geen vage opmerking heugen, maar goed, kwestie van teruglezen.... Lord [glow=red,2,600]Het is de volgende vage opmerking waarop ik doelde:[/glow] [glow=red,2,600]Kijk,... als je nu geïnvesteerd had in een fatsoenlijke database, het forum goed gevolgd had de afgelopen drie à vier maanden en dan ook nog enig intelligent inzicht had gehad in de gedachtenkronkels van het OSO,... tsja dan had je wel een aardige gok kunnen doen naar de overige spelers in deze sector....[/glow] [glow=red,2,600]Deze opmerking betrof overigens het spelersveld in spel zes,... dat spelersveld heeft echter gevolgen voor de mogelijke spelersamenstelling van tournooispel raakt de mogelijkheden in tournooispel vijf....[/glow]
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Mar 23, 2010 14:50:31 GMT 1
O, voor het geval jullie het nog niet door hadden: ik zit niet in deze sector. Net als dat ik niet in Tournooi 5 zit. Hoe kan dat ook, die host ik! Wat is dat nu voor mistige tactieken. Als je halfomslachtige teksten of iets dergelijks neerzet, bla bla blubber blubber. Lord of Elvesham Wat heb jij korte oren Lord! Het is maar goed dat wij niet samen in een team zitten, de gedachte alleen al! Mega
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Mar 23, 2010 15:07:10 GMT 1
Wat is dat nu voor mistige tactieken. Als je halfomslachtige teksten of iets dergelijks neerzet, bla bla blubber blubber. Lord of Elvesham Wat heb jij korte oren Lord! Het is maar goed dat wij niet samen in een team zitten, de gedachte alleen al! Mega Daarom wil ik ook mezelf omturnen tot een Dark Elf, krijg ik vanzelf langere oren!!! (@dv, kun je het smiley-plaatje even oppimpen?)Nee, het is inderdaad goed dat we niet samen in een team zitten, anders had ik niet op jou kunnen vuren, niets eer, niets beleefdheden....gewoon sneaky achter je langs en keihard toeslaan zonder waarschuwing! Yeah, let's be dark, ik heb er zin in. Lord
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Mar 29, 2010 17:41:53 GMT 1
En Endertje is weer stil......
|
|
Sado
Member
Kapitein
|
Post by Sado on Mar 29, 2010 20:47:40 GMT 1
En Endertje is weer stil...... Waarschijnlijk niet stil maar vol concentratie om te kijken hoe hij het beste uit de strijd gaat komen. Ik ben erg benieuwd wat de nieuwe beurt gaat brengen
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
|
Post by Lord of Elvesham on Mar 29, 2010 21:41:16 GMT 1
Ik ben erg benieuwd wat de nieuwe beurt gaat brengen Hopelijk heb je al afscheid genomen van je bemanning?
|
|