Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on Dec 14, 2009 17:54:21 GMT 1
Eddie.... 10 stappen, omdraaien en schieten toch?
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on Dec 14, 2009 22:17:27 GMT 1
Graag gedaan, Kiko.
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Dec 14, 2009 22:25:19 GMT 1
Kiko, gefeliciteerd mijn broeder! Maar de manier waarop... Ik denk dat jij een feestje voor Daryl gaat organiseren.
|
|
Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on Dec 14, 2009 22:46:04 GMT 1
Commander KIko.... klinkt best leuk toch?? thanks Daryl,, maar zonder je had ik over precies 1 beurt voor de deur van je SB gelegen met 3 onbeschadigde kz's. Jammer dat je kamikaze pleegde, dr lag nog een 4e kz klaar en hersteld op je te wachten tussen de gezelligheid en het spektakel in.,... Evengoed, zal ik eerlijk zijn dat ik geluk gehad heb door Bounty te treffen. Hij zal veel geleerd hebben van dit spel! Overigens is niet alles geluk geweest maar moet ik zeggen dat ik de KZ best kekke schepen vind...! Gamemaster bedankt voor t draaien van de beurtjes en tot snel!
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Dec 14, 2009 23:07:12 GMT 1
Commander KIko.... klinkt best leuk toch?? thanks Daryl,, maar zonder je had ik over precies 1 beurt voor de deur van je SB gelegen met 3 onbeschadigde kz's. Jammer dat je kamikaze pleegde, dr lag nog een 4e kz klaar en hersteld op je te wachten tussen de gezelligheid en het spektakel in.,... Evengoed, zal ik eerlijk zijn dat ik geluk gehad heb door Bounty te treffen. Hij zal veel geleerd hebben van dit spel! Overigens is niet alles geluk geweest maar moet ik zeggen dat ik de KZ best kekke schepen vind...! Gamemaster bedankt voor t draaien van de beurtjes en tot snel! [glow=red,2,600]Kikoman gefeliciteerd met het behalen van de rang van Commander. Wij zijn allemaal erg benieuwd naar de details en verwachten dan ook uitgebreide verslagen van de winnaar en de verslagen tegenstanders. Ook weer een mooie opsteker voor een ras dat in het verdomhoekje zit geplaatst is....[/glow]
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Dec 14, 2009 23:11:30 GMT 1
Gefeliciteerd Kikoman! Je hebt je belofte van 21 november dus toch gehouden. Ik sluit me trouwens aan bij de prille roep om een gedetaillerd spelverslag... Groeten, Cleaver
|
|
donald23
Member
Kapitein
Never try to outstubborn a cat.
|
Post by donald23 on Dec 14, 2009 23:47:14 GMT 1
Spelverslagen!!! Ik denk, ik zal de roep even wat harder maken Gefeli met de promoties, maar is het al gedaan dan?
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
|
Post by Eddie Butcher on Dec 14, 2009 23:51:28 GMT 1
Nou, ik denk dat die arme Bounty ook goed pech had om jou tegen te komen Kiko, je was ontketend... Je hebt me een beetje op de hoogte gehouden en het is een grote prestatie om met 4 KZ's 4 Rommies gek te maken en hun basis op te blazen. Je had zelfs nog wat pech de een na laatste beurt. Het moet voor tegenstanders gekmakend zijn om tegen jou te vliegen, met die gekke fratsen van je, continu je schepen een andere kant uit draaiend!
Jammer dat wij elkaar net niet getroffen hebben... Ik was net te laat maar mocht daardoor (en jouw pech beurt 10) wel de twee laatste Rommies opruimen. Ook een heerlijk gevoel kan ik je vertellen, twee Rommies opblazen. Ik heb nog geprobeerd om je ter raken met mijn zware phasers de laatste beurt maar daar ben je mooi om heen gedraaid.
Ook jammer dat Daryl precies mijn commanderschip opblies in beurt 4, ik heb wel een HIS gehaald maar die is nu niks waard...
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Dec 15, 2009 7:52:17 GMT 1
Gefeliciteerd Commander Kiko! Fijn dat je je nu ook mag scharen onder de Commander-korps. Net als de fanatieke lezers hoop ik op een mooi rondje spelverslagen.
Lord
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Dec 15, 2009 10:20:22 GMT 1
[glow=blue,2,600]Gefeliciteerd Kiko.
Maar waarom ben je niet omgedraaid om toch nog wat puntjes op Eddie te scoren? Het had je een Zilveren Maan kunnen opleveren.
In ieder geval: well done.[/glow]
|
|
Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on Dec 15, 2009 10:27:50 GMT 1
Mega,
zoals je weet was t plan om vorige beurt al Bounty opgeruimd te hebben mislukt omdat hij gedokt bleef die beurt. Op T1 knalde ik de basis toen aan gort en op T2 zouden de laatste 2 erg gammele Bounty rommies stuk gaan. Daarna ben ik weggevlogen om achter de 2 klingons van Eddie te komen. Echter dat liep anders omdat de hele beurt je veilig bent als je gedokt ligt en dus ook zelfs als je basis onder je kont uit geknalt wordt. De beurt erop lag er ook in eens een 3e klingon van Eddie onder me. Hij zag me liggen met zn 2 schepen en het schip onder me daar was de kans erg groot dat hij me zag. Om dan in een sooort van tang te gaan liggen tussen 3 klingons in leek me niet handig.
Vandaar de versnelling met de uitwijk draai van Eddies schepen om de beurt erna vlak voor of net achter (maakt toch niet uit met een KZ) van zijn basis uit te kunnen komen.
Echter heeft mn basis voor een keer goed werk gedaan en lekker op Daryl geschoten waardoor de winst al binnen was voor ik mn laatste plannetje kon doen. Dan zou ik ook wel de His gehaald hebben had ik al berekend...
Leuk spel en de overwinning smaakt zoet, maar er waren toch nog wat kleine foutjes dus het kan nog beter... Tijd voor een nieuw spel zeg ik dus maar!
|
|
|
Post by bountyhunter on Dec 15, 2009 10:43:10 GMT 1
Tsja, wat zal ik er van zeggen...behalve uiteraard allemaal gefeliciteerd voor het boven mij eindigen :-). En bedankt GM voor alle "Ja, dat kan dus helemaal niet, wil je misschien nog wat aan je orders veranderen"-extra moeite.
Mijn spelverslag kan in twee zinnen :-). 1. door in een rechte lijn te vliegen dat ik dat de kzintis klingons waren, waar ik eens even lekker precies zoals de bedoeling was net achter ging liggen. 2. en toen ging alles heel snel heel fout.
dus...
|
|
Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on Dec 15, 2009 10:51:56 GMT 1
Bounty, Alle begin is moeilijk. Ik weet mijn 1e spel ook nog wel.. Veel van geleerd... En zelfs nu maak ik nog beginnersfoutjes(rechtdoorvliegen.. dus uitgeleerd zijn we nooit! Ik heb vernomen dat Eddie je escapepod heeft opgepikt en zodoende zou ik dus gelijk 4 nieuwe schepen aanschaffen en er weer vol tegen aan gaan!
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
|
Post by Eddie Butcher on Dec 15, 2009 15:26:26 GMT 1
Vind ik ook Bounty, mijn eerste schip was de Lizard-RO, 17 punten, dan heb jij het een stuk beter gedaan.
Snel weer inschrijven, je bent een sportieve tegenstander en je zal snel gevreesd worden!
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on Dec 15, 2009 23:52:24 GMT 1
Geen kwaad woord over de Lizard-RO....denk met weemoed terug aan die tijd (trouwens 14 punten). Puik werk, Kiko. Heb een beetje zitten klootviolen en Eddie kent me te goed en maakt daar als echte vriend gewoon keihard misbruik van. Jammer genoeg heb ik nooit een mailtje van de GM gekregen of ik nog iets wilde wijzigen...alleen een mailtje met " You're toast!", maar dat wist ik toen ook wel op AE 1 van de basis. Toch weer een vermakelijk spel....dank, Master!
|
|