|
Post by "No Shields" Malurax on Jul 30, 2009 16:50:35 GMT 1
Malurax is onaangenaam verrast dat hij het commando heeft toegewezen gekregen over een viertal D7’s. Hij had andere schepen aangevraagd, en had gehoopt deze als kersverse Commander ook te krijgen, maar er werd hem meegedeeld door het OSO dat deze niet beschikbaar waren en dat hij het maar met de D7’s moest doen. Vanaf het moment dat hij aan boord van zijn commandoschip, de Garak, was gestapt, had hij een misselijk makende geur in zijn neus gehad. Die logge diepladers stonken echt altijd als een beerput. Het eten was niet te vreten en die klingon vrouwen waren helaas ook de mooiste niet. Als dat anders was geweest, had hij er misschien niet zo’n probleem mee gehad, maar dit was gewoon verschrikkelijk. Hopelijk kwam dat zoemende geluid niet terug, want dat zou de ramp compleet maken… Na een lange toer in sector 155 heeft Malurax de Federatie onder commando van Toetanchamon compleet weggevaagd en de overwinning geclaimd!! Onderscheidingen: Zilveren Maan, 2e keer promotie tot Commodore binnen een week, en het hoofd van Toetanchamon (ik weet niet of ik echt blij ben met het laatste). Het is trouwens erg grappig dat Toetie en ik de confrontatie met elkaar aan zijn gegaan in dezelfde schepen als in spel 129. Alleen nu had ik wel een volledige vloot beschikbaar ten opzichte van ons eerste treffen en lag ik er dit keer ook beter voor dan Toetie. Bedankt voor de tegenstand in deze sector, Toetanchamon. Het was een genoegen tegen je te spelen en uiteindelijk ook te winnen. Aan het begin van het spel gaven Kikoman en donald23 aan in dit spel te zitten. Later (aan het eind) bleek dat Lord of Elvesham in de Kzinti zat en de twee eerder genoemde heren hier niet aanwezig waren. Ender (Romulanen) is aan de andere kant van deze sector de strijd met de Kzinti aangegaan. LoE schijnt de SB van Ender wrak te hebben geschoten en Ender een Defender van LoE, waarna LoE het hazepad heeft gekozen. In beurt 10 had mijn SB 3 vijanden in de buurt (Kzinti) die in 2 beurten vakkundig mijn SB hebben gesloopt. Doordat LoE wegvloog van Ender en dan uit nood maar op SB-jacht ging, heb ik de tijd gekregen om ongestoord Toetie uit deze sector te schieten en zodoende de overwinning te claimen. Ik wil jullie bij deze ook bedanken voor de deelname aan dit spel. Ender dacht mij aan het eind van het spel nog wel te kunnen vinden, maar helaas voor hem was de SB van de Federatie als enige nog intact en heb ik daar mijn laatste punten op gescoord. Je denkt toch niet dat ik met drie redelijk beschadigde D7´s richting vier onbeschadigde Havikken ga vliegen. En ik ben blij dat Ender bijna het hele spel last heeft gehad van EBS. U allen gegroet, Commodore Malurax
|
|
Ender
Member
Commander
Commander 1 BS + 2 ZM + 3 SN + 1 IN
|
Post by Ender on Jul 31, 2009 7:52:21 GMT 1
Aan het begin van het spel gaven Kikoman en donald23 aan in dit spel te zitten. Later (aan het eind) bleek dat Lord of Elvesham in de Kzinti zat en de twee eerder genoemde heren hier niet aanwezig waren. Ender (Romulanen) is aan de andere kant van deze sector de strijd met de Kzinti aangegaan. LoE schijnt de SB van Ender wrak te hebben geschoten en Ender een Defender van LoE, waarna LoE het hazepad heeft gekozen. In beurt 10 had mijn SB 3 vijanden in de buurt (Kzinti) die in 2 beurten vakkundig mijn SB hebben gesloopt. Doordat LoE wegvloog van Ender en dan uit nood maar op SB-jacht ging, heb ik de tijd gekregen om ongestoord Toetie uit deze sector te schieten en zodoende de overwinning te claimen. Ik wil jullie bij deze ook bedanken voor de deelname aan dit spel. Ender dacht mij aan het eind van het spel nog wel te kunnen vinden, maar helaas voor hem was de SB van de Federatie als enige nog intact en heb ik daar mijn laatste punten op gescoord. Je denkt toch niet dat ik met drie redelijk beschadigde D7´s richting vier onbeschadigde Havikken ga vliegen. En ik ben blij dat Ender bijna het hele spel last heeft gehad van EBS. U allen gegroet, Commodore Malurax Jammer van de lage doelscore. Net nu ik je weer op de sensors heb. Met je beschadigde schepen had je het nog moeilijk kunnen krijgen. Raar verhaal van Kikoman en Lord of Elvesham. Sowieso erg flauw van Lord of Elvesham om op de vlucht te gaan als je onderschept wordt en een schip verliest. Malurax opnieuw gewonnen met het vernietigen van een sterbasis. Het was een saai spel en had nu net aan het einde leuk kunnen worden.
Ender
|
|
Megabyte
Member
Galactisch Admiraal
Megabyte, beste speler
|
Post by Megabyte on Jul 31, 2009 8:17:49 GMT 1
Een prima overwinning, niets verkeerds op aan te merken. Eerst een team wegknallen en als toetje een Sterbasis. Wederom gefeliciteerd en we zullen zien of je deze trend vol kunt houden . Groet, Megabyte
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Jul 31, 2009 10:38:37 GMT 1
[glow=red,2,600]Malurax,... opnieuw gefeliciteerd met je overwinning. Mooi hoe je Ender het nakijken geeft, ik mag dat wel. Uiteraard heeft hij het weer nagelaten om je netjes te feliciteren....
P.S. Doe me een plezier en stuur me ook deze einduitdraai door wil je?[/glow]
|
|
Cleaver
Member
Galactisch Admiraal
Winnaar SO 124, 129, 137, 150, 167, 195, 197, 187 en 212 met BS, 4 ZM, 1 GZ, 4 IN, 2 SN en 1 PK!
|
Post by Cleaver on Jul 31, 2009 20:31:18 GMT 1
Proficiat Malurax. En wat betreft Ender´s uitspraak over de lage doelscore...dat is jammer voor hem natuurlijk, maar hoewel de doelscore erg laag is -misschien wel een record- had Malurax met 823 punten een aanzienlijke marge opgebouwd van 69 punten... Eerst een vloot, dan een sterbasis is het patroon wat de meeste spelers bij voorkeur hanteren, dus daar is niks mis mee. Ik meen dat Ender in spel 162 precies hetzelfde doet. Groeten, Cleaver
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Aug 2, 2009 22:32:35 GMT 1
[glow=red,2,600]Potverdriedubbeltjes,... ik zie bij de einduitslagen dat Ender het in deze sector nodig vond om namen van Imperial Star Destroyers als scheepsnamen te kiezen. Dat is natuurlijk ongehoord brutaal en mag zich niet meer herhalen! De zin hiervan ontgaat me overigens want je was de eerste die zijn aanwezigheid in dit spel kenbaar maakte en dan vloog je ook nog in Romulanen. Endertje,... dacht je nu werkelijk dat je je tegenstanders kon laten geloven dat ze met mij te maken hadden? Dom dom dom,... en niet meer doen dus....[/glow]
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Aug 2, 2009 22:46:41 GMT 1
Zo, eindelijk teruggekeerd uit het wonderschone Noorwegen en na het doorpluizen van mijn mail op de belangrijkste berichten zie ik dat sector 155 (zoals verwacht) door Malurax tot een goed einde gebracht is. Daarom, Malurax, van harte met je overwinning en je promotie. En dan nu even kort ingaan (uiteraard zinloos) op het gekrakeel van Ender over eerlijkheid en zo. Ik heb al eens eerder aangegeven dat het geen kwaad kan om eens van tactiek te veranderen. Zo had ik al van te voren bepaald om in deze sector maar niet eens luidruchtig te zijn over mijn aanwezigheid en tot Malurax een melding had gemaakt over zijn aanwezigheid wist ik niet beter dan Kikoman en Donald23 ook meededen. Daarna had ik door dat pal Kikoman en his comrade iedereen om de tuin had geleid. En ik vond dat best en liet graag met hen ook iedereen in de waan. Helaas moest Darth 'Big Mouth' Vader een in vertrouwen gegeven informatie in de laatste fase van deze sector doorbrieven.... In mijn eerste 'object'-contact heb ik overigens gepuzzeld om te komen tot een goede positie, maar dat lukte me niet. Ging hierbij vanuit dat het Romulanen waren en dat vermoeden was terecht. Toen ik de SB opgeblazen had en in nabijheid van een afgesplitste Rommies eindigde, raakte ik een beetje in paniek en gaf inderdaad vluchtorders. Dom dom dom, maar daarna had ik geen zin meer nadat Marleen afgeschoten was. Daarop gokte ik op een kwadrant (de 3e) waar ik eventueel met de restanten van Toet en Mallie kon bakkeleien, terwijl de Rommies het nakijken had. Dat is verkeerd uitgepakt, want dat was nu juist het thuiskwadrant van Mallie. Gelukkig kon ik zijn SB vrij vlot opblazen (itt tot Ender op de mijne!) Dus Endertje, als je zo zit te miepen, heb je dat gewoon aan je zelf te danken, want je ging me achterna en daarmee heb je zelf je eigen winstkansen om zeep geholpen!!! Niemand heeft je gevraagd een stel racekatten achterna te zitten. Met een beetje gezond verstand had je zelf kunnen vaststellen dat het vierde kwadrant het kzinti-thuisbasis was geweest en had je koers moeten zetten naar het tweede voor eventuele winst! Dus op je aantijgingen: Duh! <sliep uit> Hoe je het overigens wendt of keert: ik ben lekker boven jou geëindigd! </sliep uit> Lord En nu maar even mijn hoofd brekend over sector 164! Orders komen eraan!
|
|
Darth Vader
Member
Groot Admiraal
Groot Sterbasis Admiraal
|
Post by Darth Vader on Aug 2, 2009 22:54:58 GMT 1
...Helaas moest Darth 'Big Mouth' Vader een in vertrouwen gegeven informatie in de laatste fase van deze sector doorbrieven.... ... [glow=red,2,600]Oeps,... sorry,... was dat in vertrouwen. Nou dan is het maar goed dat het verder geen kwaad kon hè? Welkom terug van vakantie....[/glow]
|
|
Ender
Member
Commander
|
Post by Ender on Aug 3, 2009 16:24:36 GMT 1
[glow=red,2,600]Potverdriedubbeltjes,... ik zie bij de einduitslagen dat Ender het in deze sector nodig vond om namen van Imperial Star Destroyers als scheepsnamen te kiezen. Dat is natuurlijk ongehoord brutaal en mag zich niet meer herhalen! De zin hiervan ontgaat me overigens want je was de eerste die zijn aanwezigheid in dit spel kenbaar maakte en dan vloog je ook nog in Romulanen. Endertje,... dacht je nu werkelijk dat je je tegenstanders kon laten geloven dat ze met mij te maken hadden? Dom dom dom,... en niet meer doen dus....[/glow] Ik zal het niet meer doen tenzij ik in defenders vlieg
Ender
|
|
Ender
Member
Commander
|
Post by Ender on Aug 3, 2009 17:06:27 GMT 1
In mijn eerste 'object'-contact heb ik overigens gepuzzeld om te komen tot een goede positie, maar dat lukte me niet. Ging hierbij vanuit dat het Romulanen waren en dat vermoeden was terecht. Toen ik de SB opgeblazen had en in nabijheid van een afgesplitste Rommies eindigde, raakte ik een beetje in paniek en gaf inderdaad vluchtorders. Dom dom dom, maar daarna had ik geen zin meer nadat Marleen afgeschoten was. Daarop gokte ik op een kwadrant (de 3e) waar ik eventueel met de restanten van Toet en Mallie kon bakkeleien, terwijl de Rommies het nakijken had. Dat is verkeerd uitgepakt, want dat was nu juist het thuiskwadrant van Mallie. Gelukkig kon ik zijn SB vrij vlot opblazen (itt tot Ender op de mijne!) Als je niet gevlucht was hadden we allebei dus een leuker spel gehad. En jij mag die sterbasis dan wel sneller venietigd hebben. Ik heb wel 318 punten op jouw sterbasis gescoord.
Ender
|
|
Ender
Member
Commander
|
Post by Ender on Aug 3, 2009 17:11:11 GMT 1
Hoe je het overigens wendt of keert: ik ben lekker boven jou geëindigd! O dat krijg ik wel gekeerd hoor. In de ratinglijst sta ik nog steeds drie plaatsen boven je en binnenkort wordt de afstand tussen ons beide alleen maar groter.
Ender
|
|
Lord of Elvesham
Member
Groot Admiraal
Guren niniatha nan lû i achenitham ammin
|
Post by Lord of Elvesham on Aug 3, 2009 21:24:34 GMT 1
En jij mag die sterbasis dan wel sneller venietigd hebben. Ik heb wel 318 punten op jouw sterbasis gescoord. Ender[/color][/quote] Waardoor mijn SB 155 puntoortjes heeft mogen scoren op jou! Dus jouw vloot heeft een flinke tik gekregen!
|
|
Ender
Member
Commander
|
Post by Ender on Aug 3, 2009 22:41:57 GMT 1
En jij mag die sterbasis dan wel sneller venietigd hebben. Ik heb wel 318 punten op jouw sterbasis gescoord. Ender[/color][/quote] Waardoor mijn SB 155 puntoortjes heeft mogen scoren op jou! Dus jouw vloot heeft een flinke tik gekregen! [/quote] Ja en ik heb al mijn 445 punten op jou gescoord.
Ender
|
|
|
Post by "No Shields" Malurax on Aug 9, 2009 18:16:49 GMT 1
Heren, Allen bedankt voor de felicitaties (uitgezonderd Ender natuurlijk ). Ik ben net terug van vakantie en zie dat zoals gewoonlijk Ender weer iets te zeuren heeft als hij niet wint. Anderen proberen hem duidelijk te maken dat het maar een spelletje is. Ga er maar vanuit dat Ender het voorlopig niet zal gaan snappen. @ Mega: ik ga mijn best doen, maar ik kan je helaas geen garanties geven. @ Ender: Je geeft aan me op de sensors te hebben, maar ik zie jou niet als object. Je zal LoE wel bedoelen. En ik heb niet gewonnen door een SB op te blazen, want de SB-FE leeft nog steeds (met 94% intern). Greetz, Malurax
|
|
Ender
Member
Commander
|
Post by Ender on Aug 9, 2009 20:12:45 GMT 1
Heren, Allen bedankt voor de felicitaties (uitgezonderd Ender natuurlijk ). Ik ben net terug van vakantie en zie dat zoals gewoonlijk Ender weer iets te zeuren heeft als hij niet wint. Anderen proberen hem duidelijk te maken dat het maar een spelletje is. Ga er maar vanuit dat Ender het voorlopig niet zal gaan snappen. @ Mega: ik ga mijn best doen, maar ik kan je helaas geen garanties geven. @ Ender: Je geeft aan me op de sensors te hebben, maar ik zie jou niet als object. Je zal LoE wel bedoelen. En ik heb niet gewonnen door een SB op te blazen, want de SB-FE leeft nog steeds (met 94% intern). Greetz, Malurax Ik vind het gewoon flauw dat je net als in spel 132 weer met een sterbasis eindigt waardoor twee rassen een leuk spel ontnomen wordt. En dan toch aankondigen dat we elkaar in het midden van de sector wel tegenkomen om andere spelers aan het lijntje te houden.
Dat geld natuulijk ook voor het laffe vluchtgedrag van Lord of Elvesham en de ontkenning van zijn aanwezigheid. Volgens mij is Sterrenoorlog leuker als je weet tegen wie je speelt en daarom maak ik mijzelf netjes bekend aan het begin van een spel. Het is de vraag of dat wel op prijs gesteld wordt.
Ender
|
|