Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on Aug 4, 2008 7:44:10 GMT 1
Ow ow ow... en nu wordt het spannend en dan is t weer wachten op de uitdraai...
|
|
Skywise
Member
Galactisch Admiraal
|
Post by Skywise on Aug 4, 2008 18:19:37 GMT 1
Ik weet het ... ik voer graag de spanning een beetje op Eigenlijk wacht ik nog op 1 order. Als ik hem als ik tegen 22:30 achter de PC kruip nog niet heb dan draai de beurt en heb je de uitdraai om 22:45.
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on Aug 4, 2008 20:13:11 GMT 1
Hey Sky, stuur mij ook Eddies uitdraai......kan ik zien hoe dik hij gaat winnen van dit stelletje supermarios. Dank.
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
Eddie, de slechtste commodore
|
Post by Eddie Butcher on Aug 4, 2008 20:41:07 GMT 1
Sorry! Heel flauw van mij! Succes met de laatste beurt allebei.
Eddie B
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
ROEM KENT GEEN GENADE !!!
|
Post by Toetanchamon on Aug 4, 2008 20:58:12 GMT 1
Ik weet het ... ik voer graag de spanning een beetje op Eigenlijk wacht ik nog op 1 order. Als ik hem als ik tegen 22:30 achter de PC kruip nog niet heb dan draai de beurt en heb je de uitdraai om 22:45. Gewoon uitdraaien Heb orders 3 aug reeds verstuurd .....
|
|
Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on Aug 4, 2008 22:51:52 GMT 1
tja, ik was ook op tijd... maar nu is die uitdraai er en snap ik niet waarom je nog steeds niet gewonnen hebt waarde Toeter
Kan je wel zeggen dat ik nu met 4 schepen rondvlieg en jij er nog maar 3 hebt.. ahaha... Maar ik ben zo braaf geweest de overlevende op te pikken en die serveren me nu koude biertjes op de brug!
Hoe lang ga je er nog over doen om te winnen??
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
|
Post by Toetanchamon on Aug 5, 2008 9:24:56 GMT 1
tja, ik was ook op tijd... maar nu is die uitdraai er en snap ik niet waarom je nog steeds niet gewonnen hebt waarde Toeter Kan je wel zeggen dat ik nu met 4 schepen rondvlieg en jij er nog maar 3 hebt.. ahaha... Maar ik ben zo braaf geweest de overlevende op te pikken en die serveren me nu koude biertjes op de brug! Hoe lang ga je er nog over doen om te winnen?? Waarde Kiko, de eindstreep is in zicht! Doelscore 2000, we zitten er beide niet ver vanaf Op naar de laatste beurt
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
|
Post by Eddie Butcher on Aug 5, 2008 12:45:17 GMT 1
Op de melodie van Bob de Bouwer:
TOE TAN CHA MON Kunnen wij hem raken? TOE TAN CHA MON Nou en of!
|
|
Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on Aug 5, 2008 13:06:12 GMT 1
Op de melodie van Bob de Bouwer: TOE TAN CHA MON Kunnen wij hem raken? TOE TAN CHA MON Nou en of! Kiko haakt in en zingt een couplet... We gaan door je voorschild, en schieten je af, Je had kunnen winnen maar speelde zo laf! TOE TAN CHA MON Kunnen wij hem raken? TOE TAN CHA MON Nou en of!
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
|
Post by Toetanchamon on Aug 5, 2008 13:52:06 GMT 1
Op de melodie van Bob de Bouwer: TOE TAN CHA MON Kunnen wij hem raken? TOE TAN CHA MON Nou en of! LOL ... volgens mij raak jij niets meer Call it an easy target NEXT !!!!
|
|
Eddie Butcher
Member
Commodore
|
Post by Eddie Butcher on Aug 5, 2008 14:02:39 GMT 1
TOE TAN CHA MON Moet ik van hem bra ken? TOE TAN CHA MON Nou en of!
/edit: eerlijk is eerlijk. Wij hebben een verhulde onbeschadigde Rommie op 77% intern gezet, jij hebt twee half beschadigde snelheidbeperkte Kzinti's in vier beurten beurten met 3 verhulde Rommies afgeschoten. Hulde.
|
|
Kikoman
Member
Commander
|
Post by Kikoman on Aug 5, 2008 14:58:20 GMT 1
goh... Eddie, ik vond al dat die Rommie van Toet zo makkelijk uitelkaar plofte... Nog bedankt voor het voorwerk!.. haha
Toet- Kiko = 3-4
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
|
Post by Toetanchamon on Aug 5, 2008 16:55:25 GMT 1
TOE TAN CHA MON Moet ik van hem bra ken? TOE TAN CHA MON Nou en of! /edit: eerlijk is eerlijk. Ik heb een verhulde onbeschadigde Rommie op 77% intern gezet, jij hebt twee half beschadigde snelheidbeperkte Kzinti's in vier beurten beurten met 3 verhulde Rommies afgeschoten. Hulde. Dank dank, het was me een waar genoegen Misschien nog een leuke record: Kzinti basis (Eddie en Co), exit (inclusief vier schilden), vier schuiten (ook na halve reparaties) exit .. er moeten toch heel veel punten op dit ras zijn behaald in deze sector ... hulde hulde!! En waar schietschijf !! Nu de laatste loodjes in Kiko leegvuren en dan zullen we zien wie met de roem aan de haal gaat
|
|
Daryl
Member
Admiraal
|
Post by Daryl on Aug 5, 2008 22:17:03 GMT 1
Toeter, als jij dit spel niet wint en de winst nu aan Kiko verspeelt, dan zal ik je tot het einde der tijden moeten uitlachen.......vermoeiend weliswaar, maar ik doe het graag.
En eerst zelf met de poezebakken spelen voor je records gaat noteren.
|
|
Toetanchamon
Member
Commodore
|
Post by Toetanchamon on Aug 5, 2008 22:53:05 GMT 1
Toeter, als jij dit spel niet wint en de winst nu aan Kiko verspeelt, dan zal ik je tot het einde der tijden moeten uitlachen.......vermoeiend weliswaar, maar ik doe het graag. En eerst zelf met de poezebakken spelen voor je records gaat noteren. Heb reeds alle rassen gespeeld Ik heb geen record nodig ... claim gewoon wat voor me komt. Maar jij mag me uitlachen ... jij mag dat Toch heerlijk paar beurten mogen spelen met enkele resterende poezebakken, maar heb ze uiteindelijk toch maar de genadeklap gegeven ... heb niet zoveel met poezen Tot in een volgende sector!
|
|